Zavřít recenzi

Renault Megane RXE

“spokojenost”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1.9 dTi 
  • Stav km při koupi: 109 500 km 
  • Stav km nyní: 120 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 4,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 7.4
Dle mého názoru se jedná o velmi pohodlné auto s dobrými jízdními vlastnostmi. Má velmi nízkou spotřebu - mimo město kolem 4,3 l/100 km, ve městě 6 l/100 km. Pokud někdo jezdí s 1.9 dTi za 13,5 l/100 km, jak zde píše, tak se buď neumí chovat k dieselu nebo nosí cihly v botách. V kopcích i na dálnici auto stačí na TDI od Volkswagenu bez problému. Ani silnější benzínové motory nejsou poblém a to ani při akceleraci. Osobně jsem s výkony vozu velmi spokojen. Co je u auta horší, je asi elektronika. Občas se v ní vyskytne nějaká závada, která se ale lehce vyřeší. Je to sice teprve druhé auto, ve kterém delšé dobu jezdím, ale projel jsem se už v pár autech různých značek a motorů. Renault má bezkonkurenčně nejlepší brzdy. Jen je třeba si na ně zvyknout a mít citlivější nohu. Co se týče řazení, má přesné dráhy a rychlosti velmi dobře zapadají. Jen pětka je trochu víc vykloněná doprava, ale není to tak hrozné. Ovladatelnost vozu a řízení je perfektní. Komfort podvozku po výměně za méně kvalitní tlumiče a ostatní díly dobrý. Po výměně za značkové tlumiče perfektní. Velmi dobře se vůz chová na sněhu v kopcích. Zatím nikde nezůstal stát. Ale záleží asi také na pneu. Chválím klimatizaci, jen kabinový filtr bude asi třeba už vyčistit nebo vyměnit. Olej je lepší měnit zhruba po 10000 až 12000 km. Častější výměnou vzduchového filtru se určitě ulehčí váze vduchu. Na hatchback této třídy celkem slušný zavazadlový prostor. Uvnitř vozidlo prostorné ve všech směrech (měřím 191 cm a nemám problém ani s hlavou, ani s nohama). Díky výškově nastavitelnému sedadlu řidiče pro každého optimální výhled z vozu. I na zadních sedadlech je dost prostoru jak pro hlavu, tak pro kolena. Vozidlo vřele doporučuji!

Závady a opravy na autě

Prasklé gufero řazení, následný únik oleje - investice cca 400 Kč

Váha vzduchu - cca 1700 Kč
<
Přejít na standardní verzi stránky »