Zavřít recenzi

Seat Toledo 1.9 TDi

“Nedám na něj dopustit....”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 1869, TDi 
  • Stav km při koupi: 151 000 km 
  • Stav km nyní: 191 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 5,1 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 6.2
Zkušenosti mám velice pozitivní, naprosto mi vyhovuje motor, komfort uvnitř.
Horší je to na podvozku, protože toledo vlastní podvozek ze známého golfu III. a díky svým rozměrům to není výhra, ale v té době to bylo jedno z nej...
Není dobrá povrchová úprava karoserie, není to pozink, takže dost často rezne...


Co se týká spotřeby pohybuje se okolo 5litrů na 100km.
S autem se dá jet i za méně, občas se mi povede 4,2-4,5, ale spíš okolo 5 a nijak to nešetřim.
př. loni jsme jeli ve čtyřech do alp, box na střeše, nijak jsme se neloudali a spotřeba byla 5,8litru.

Auto mělo původně 66KW a provedl jsem výměnu trysek a již mám okolo 115PS, takže je slušná i dynamika.
Samozřejmě motor má své neduhy, jako je turboefekt, ale dá se na to zvyknout. Již bych benzín asi nechtěl.:)
Pokud se o něj dobře staráte,tak se odmění velkou výdrží, stačí tankovat pořádnou naftu, měnit olej po 10Tkm a filtry a je bez závad, alespoň já žádnou nemám.

V interieru si člověk musí zvyknout na vrzající díly,ale to je pochopitelné po tolik letech a kilometrech, ale není to nijak hrozné, jako je to třeba u rok starých fordů.


Tohle auto doporučuji začátečníkům, kteří nemají na drahý provoz auta. Tohle TDi nemá moc elektriky, hodně toho se dá sehnat za hubičku a nesypou se, vydrží opravdu nemyslitelné.

Vzkaz pro budoucí toleďáky: shánějte ho jen v dobrém stavu, pak se odmění dlouhou službou za pár zlaťáků.

Závady a opravy na autě

Hned po koupi jsem měnil spotřební věci, jako u každého.

Destičky a kotouče
Olej
Filtry
Rozvody

Porucha byla jedna, ale řešila se hodně dlouho.

Odešel hlavní a pomocný spojkový válec, bohužel dvakrát, ale to bylo způsobenou špatnou montáží v servisu, jak bylo poté zjištěno, bohužel pro mě se to projevilo cca. za půl roku, takže sem ani nezkoušel reklamaci.
Takhle sranda stála 2x5000Kč a práci odvedl známí za hubičku a na podruhé je vše v pořádku.
Další výměna byla pouze čepů na řízení.
Oprava za 2x200Kč. :)
<
Přejít na standardní verzi stránky »