Zavřít recenzi

Renault Laguna Laguna II

“luxusní zmetek”
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: 1.9 DCI 
  • Stav km při koupi: 78 000 km 
  • Stav km nyní: 121 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

4
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.8
Jak jsem již napsal, auto má perfektní jízdní vlastnosti, je maximálně pohodlné, ale jako výrobek stojí za starou bačkoru. Takovéhle zkušenosti jsem měl s ruskými auty a naivně jsem předpokládal, že auto, jehož původní cena byla přes 800 000 tisíc bude touto cenou odpovídat své kvalitě. Hluboký omyl. Je nejhorší auto, jaké jsem kdy vlastnil a s nimž jsem v pohodě vždy najezdil přes dvěstě tisíc km. A upřímně mám strach ho po splacení leasingu prodat, protože bych se musel hanbou propadnout, že za to ještě chci nějaké peníze,

Závady a opravy na autě

Renaulta Lagunu II jsem si koupil v lednu 2007 a měla najeto 78 000 km. Byla v perfektnim stavu, doplněna na 8 airbagům xenonová světla, ostřikovač světel, tuningová zadní světla, sklopná vyhřívaná zrcátka, včetně zadního křídla. Dalo by se říci paráda.Do dnešního dne jsem najezdil
43 ooo km a pokud bych ho neměl na leasing, okamžitě bych se ho zbavil.. Jízdní vlastnosti jsou sice špičkové, jenže za dva roky provozu jsem do něj kromě splátek dal již přes 150 000 na opravy. Postupně mi odešly všechny stahovačky oken a všechny elektrické zámky, musel jsem vyměnit obě´startovací karty, vyměnit všechny brzdové kotouče včetně obou zadních brzdičů a tlumičů. Dále se poděĺala pravá strana klimatizace, takže neustále foukala teplá, Totálně se zadřel náhon předních stěračů, Někde na levém zadním pásu se poškodily spoje, takže na přístrojovce mi neustále svíti SERVICE a airbag. U předních poloos jsem měl zcela zničené prachovky - spadlé a tím byla nutná výměna ložisek. Nesvítí displej klimatizace, přestává fungovat rádio a bčas nejdou otevřít zevnitř pravé zadní dveře. A vždy, když už si myslím, že bude klid, objeví se něco nového. Napośledy to byly kulové čepy, ale ty by se ještě daly pochopit. Ale když jsem si zpočítal náklady na opravy a na materiál, tak jsem zjistil, že jsem dosáhl ceny, za kterou jsem auto kupoval. A to je trochu drahý špás.
<
Přejít na standardní verzi stránky »