Zavřít recenzi

Škoda Octavia TDI elegance 66KW

“kontinuální spokojenost”
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: 1896 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 165 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 8 let
  • Průměrná spotřeba: 5,2 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 8.8
Dále jsem musel koupit novou sadu letních pneu, na originál Continental jsem najel 77 000Km. Zvolil jsem podle výsledků testů ADAC Pirelli P6 sada za 6500 Kč přes internet. Auto jezdí v podstatě stále jako nové, motor bez jakékoliv ztráty výkonu, či zvýšení hlučnosti nebo vibrací, převodovka 100%, podvozek naprosto bez problémů, interiér bez viditelného optřebení. Spotřeba se stále drží na 5,2 l/100Km. Proměnlivý servisní interval jsem zkrátil na 30 000 Km, což odpovídá lépe jednotlivým servisním úkonům a motoru to nepochybně taky neuškodí. Při započtení všech nákladů souvisejících s provozem auta tj. servis, poplatky na dálnicích, myčky, pojištění povinné i havarijní mě zatím vychází cena za 1 km 4,5 Kč/1 km. Služebně i soukromě jezdím v mnoha autech různých značek a stáří jako řidič i spolujezdec a musím říct že z pohledu celkové vyváženosti Octavie I může směle onkurovat i novým autům stejné třídy jako Renault Mégáne, Citroen C4, Fiat Bravo, Kia Ceed i předražené Octavii II. Zatím jediným novým vozem který O1 výrazně převyšuje je podle mě Ford Focus II. Uvidím jak na tom bude nový Golf , nebo nový Megáne, jestli mě přimějí ke změně auta, jestli ne tak za další 2 roky přidám další zkušenosti z Octavie.

Závady a opravy na autě

Navazuji na recenzi kterou jsem již na tomto serveru zveřejnil. Auto má v současné době najeto 165 000Km a kromě běžných servisních prohlídek, výměny náplní mě potkalo pouze několik drobností od poslední recenze kterou jsem psal při 120 000km.
1) 140 000km svaření středního dílu výfuku - 559Kč
2) 150 000 km první výměna brzdového obložení a kotoučů 3500Kč
3) 150 000km již druhá výměna silenbloků na přední nápravě 900Kč
vše již s prací.
<
Přejít na standardní verzi stránky »