Hodnocení a zkušenosti s autem
Co se týče vzhledu nic moc, ale ostudu s ním člověk neudělá, z hlediska prostoru si taky není nač stěžovat, ovšem funkčnost některých maličkostí dokáže pozlobit, např. zavírání kufru vyžaduje trochu cviku (hlavně s tím pořádně praštit - jinak to člověk nezavře), elektronický ukazatel spotřeby je dělán skutečně zajímavě - kolik tam je litrů může člověk jen tipovat (klasický by byl vhodnější) a ukazatel dojezdu je pouze orientační, nastupování do Aurisu je bezkonkurenční - příjdete, sednete, jedete - začínám mít problém krčit se když lezu do jiných aut. Motor se solidním výkonem 91 kW sice jede, ale čekal bych rozhodně lepší zátah. Auris je bezva auto do města a na okresní cestičky, jezdit s ním po rychlostních komunikácích je na takové auto skutečným testem věrnosti ke značce - může za to hlavně zpřevodování, kdy 5ku už člověk sází při 50-55 km/h a ve 130 auto točí nehorázných 4000 otáč./min. s čímž jde nahoru jak spotřeba tak i hluk uvnitř vozidla. Převody jsou neuvěřitelně nalepené na sebe, přítom by stačilo připojit 6ý stupeň někde kolem stovky a bylo by to bez problémů. Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré - s mými zkušenostmi mě podvozek nikdy nezklamal a vždy podržel (ze zkušeností s novým Fokusem bych řekl, že je néméně dobrý jako u Fokusu), zklamaly akorát pneumatiky :-). Čekal bych taky na Toyotu lepší zpracování - na palubovce jdou vidět rozšiřující se spáry. Co se týče spotřeby, když to moc netočím a jedu přes cesty s max. povolenou rychlostí do 90 km/h. Ve městě není problém jezdit kolem 6 litrů/100 km a na rychlostních pak není problém jezdit při 130-150 km/h za 10 l/100 km (s lehkou nohou).