Hodnocení a zkušenosti s autem
Asi po týdnu přestal fungovat starter. Demontáž, výměna zadní desky s uhlíky a vše opět v pořádku. Oprava cca 500Kč. Auto začalo sloužit k mojí plné spokojenosti. Na benzín startuji pak přepnu na plyn. To bylo v létě, ale jak začalo mrznout trvalo dlouho než jsem mohl přepnout na LPG. Vše vyřešila 15 minutová návštěva v plynovém servisu a na plyn jezdím jako v létě. Spotřebu nějak nesleduji, benzín tankuji málo, udržuji tak čtvrt nádrže jen na studené starty a LPG, když natankuji za 1000Kč, to je asi 70 litrů plynu a na ně ujedu 450Km. To je 15 litrů na 100km! 1Km=2,10Kč!!! Tak si myslím, že při obsahu přes 3litry a váze něco málo přes 2 tuny je to slušné. Když jsem se rozhodoval, že koupím ML, bylo mi řečeno, že jsem blázen a na benzín se pod 20litrů nedostanu a plynu 25 a více. Naštěstí se to nenaplnilo, tak mi můj medvídek dělá radost. Taky jsem měl, ale to už je dávno, Vito 2,3 TD. Ano tam to byl opravdu propadák! Víc oprav méně ježdění. Ale zpět k ML. Auto je v plné výbavě, nikde nic neklepe a to pohodí? V terénu ani na silnici si nestěžuji. Pohoda. V práci jezdím Patrolem a je podstatně tvrdší. A na ML mám bílou barvu(ještě jsem druhý ve stejné barvě neviděl) nerezové nášlapy a rámy. Jsem prostě rád, že ho mám a manželka má Céčko, ale když řídí ML tak říká "tak to je teda paráda".