Zavřít recenzi

Škoda Fabia 1,2 Htp 51 KW

“Spokojenost”
  • Rok výroby: 2008 
  • Typ motoru: 1,2 
  • Stav km při koupi: 4 km 
  • Stav km nyní: 10 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.4
Když sem se rozhodoval jaký motor váhal jsem mezi 1,4 a 1,2.Toho Htp jsem se docela bál, protože mám kombíka,ale pak mě kluci v práci říkali, že jí maj a že to není tak špatné.Tak jsem dal na jejich slova a mám HTP ve výbavě sport.Někomu to může přijít směšné k tomu motoru ale jde spíše o stupeň výbavy.Nečekal jsem tedy žádný zázrak a nedělám si ambice honit audiny a spol po dálnici.Pěkně mě překvapil jak si jede,dám tam 90 a jen to udržuju nikam se neženu pustím si rádio a jedu.Při takové jízdě není problém jet pod šest litru.Můj rekord zatím je 5,1 na 50km dlouhe trase.Jasně, když jí začnu šlapat na krk a držím jí na 150 tak si holka něco veme ale to každý auto.A jak si tady pročítám ty komentáře tak mi připadá že tu všíchni jezdí ve 2,0 a víc a min.rychlot alespoň160 jinak to není ono.Určitě to není nejmodernější motor ale je naprosto jednoduchý a je tam málo věcí co by se mohlo vysypat.Rozvodový řetěz napínaný tlakem oleje,snímač otáček,polohy vaček,klepáni a nasaveného vzduchu.to je vše co tam je.A kdyby se ti co na to tak strašně moc nadávají řídily předpisy a trochu přemýšleli a na cestu se vydali o 15 min dřív tak nepotřebujou 3,0 a pedál na podlaze.Jsem naprosto spokojený a proti motoru nemá nic.Možná chrochtá nebo luxuje ale co.


Interier se mi taky líbí jen se mi zdá, že je tam málo odkládacích míst.Celková spokojenost.

Závady a opravy na autě

Zatím jsem musel do servisu jen se špatnou aretací roletky kufru.V záruce opraveno.
<
Přejít na standardní verzi stránky »