Zavřít recenzi

Lada Niva 1,7i

“auto pre bohatych”
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 1,7i 
  • Stav km při koupi: 96 000 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 10 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7,2-20 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

1
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 4.0
Auto bolo kupene s 96 000 km, v celkom dobrom stave.Trošku som to dvihol, predok cca 5cm,gumy AT 195/80 R15 na diskoch z vitari,sedačky s KIA sportage a ine drobne vychytavky.
Strasne mu chyba posilovač riadenia,či už v terene ,alebo v meste.
Dlhe trasy nad 20km sa neodporučaju,trpi chrbtica.Kratšie trasy po meste tiež nie,trpia ruky /posilovač/.Na asfalte všetko vrči,chrči,drni.Seriove stierače absolutne neučinne. Svetla mizerne.A ten interier 1977-fantazia.Po zídení z cesty do terenu, zabudam na všetko horeuvedene. Blato,výmole,bahno,močiare,korene,to je pre nivu dialnica 1.triedy.Je neskutočne,čo toto auto dokaže- brodi po čelne sklo,bočny naklon 45 stupnov /odskušane/,atd.
Je to auto na zabavu,cez vikend sa vyblaznit,cez tyžden v servise a takto stale dookola.Neviem,či to je mojim jazdenim,ale stale je čosi pokazene-ked opravim ventil kurenia,vypadne kablik zo startera a potom odide brzdovy valček . kupil som ho za 85000 a za 10 mesiacov išlo do oprav dalšich 50000. Ak by este niekedy nivu, tak jedine 1,6 karburator,bez TP,zdvih 10 cm , MT T3 vranik 31" R15.

Závady a opravy na autě

čapy,brzdove valčeky zadne,hlavny brzdovy valec 2x,posilovač brzd,prasknute gufero v zadnom diferaku /vstup od kardanu/, prasknute ložisko/lave zadne kolo/,prasknuta predna struna, utrhnute male tiahla zadnej napravy,zlomena paka redukcie,strasna vola v skrinke riadenia,atd,atd...
<
Přejít na standardní verzi stránky »