Zavřít recenzi

Mazda Premacy 1,8 /16V

“spokojenost”
  • Rok výroby: 2002 
  • Typ motoru: 1840 
  • Stav km při koupi: 120 000 km 
  • Stav km nyní: 131 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.4
Podle statistik nejspolehlivější vůz v segmentu MPV,(proto jsem ho kupoval) tak snad nezklame. Zatím vše funguje jak má.Auto je v plné výbavě +TCS a ESP.
Motor je tichý(do 3000ot.)pak se trochu ozve. Výkon je na spodní hranici akceptovatelnosti, protože mám nejslabší verzi benzínu(101Hp). Pár koní by se ještě hodilo, ale protože nezávodím, ale cestuji, tak chip na115Hp za 6400kč oželím.
Díky většímu obsahu táhne už od 1500ot(max.152Nm/3000ot). S tdi se nemůže rovnat, ale vynahrazuje to kultivovaností a spolehlivostí. Spotřeba je mezi 7-8l v průměru, ve městě 9l, na delší jízdy 6,5l(váží1350kg).
Jízdní vlastnosti o trochu horší než u Focusu, ale o dost lepší než u Scénicu. Někdy se mě zdá podvozek na vůz MPV až moc tvrdý.
Interiér je japonsky tvrdý (plasty), ale přehledný, pohodlný a kvalitní. Vrzání se ozývá jen z jednoho místa a jen v mrazech.
Užitné vlastnosti jsou skvělé. Samostatně polohovatelné jednoduše vyjímatelné sedačky a přední sedadlo vodorovně sklopitelné. Kufr má sice jen 420l, ale díky téměř kolmým dveřím dobrý, plně využitelný tvar. Díky velkému rozvoru je v autě místa dostatek. Je skutečně, ne jen papírově, pětimístné.
Tento vůz je u nás popelkou, snad díky ceně(stál 700 000kč),(každý si radši koupil octu nebo megana za polovinu), ale v západní evropě jich jezdí hodně. Je to auto pro ty, co chtějí jezdit a neřešit poruchy, i když třeba banality.

Závady a opravy na autě

Před koupí výměna tyček stabilizátoru zadní nápravy.
<
Přejít na standardní verzi stránky »