Hodnocení a zkušenosti s autem
Jak jsem uvedl, vozidlo jsem zakoupil půl roku staré od dealera Mazdy v Praze na Spořilově. Mělo najeto cca 18500 km. Při cestě do Č. Budějovic se ozvala rána a zůstal jsem stát. Po třech hodinách dorazil odtah z Prahy a po odtahu na Spořilov následovalo zkoumání v čem je problém.. Ačkoliv bylo auto v plné záruce Mazdy, dozvíte se, že tato značka neposkytuje náhradní vozidlo a budete čekat na ortel, zda vám opravu v rámci záruky opraví.
Jelikož pracuji jako obchodník a denně musím jezdit za zákazníky. První šok..... po týdnu mi bylo auto půjčeno a záruka uznána. Při přebírání opraveného auta, kdy jsem ještě v hale servisu neujel ani metr se z prostoru motoru ozval drnčiví pazvuk. Předávací technik ovšem nic neslyšel, že si to asi sedne. Nesedlo a tak jsem zajel na Spořilov podruhé.
Takže opět bez auta. Závada byla odhalena a udajně zcela náhodně uvolněné trubky topení byli přidělány..... Po 100 km se problém vynořil znova ještě horší a auto i huř řadilo..... Fakt jsem začal koupě velmi litovat..... Bavíme se pořád o Auto Palace Spořilov. Vrcholem mojí trpělivosti bylo zjištění, že v elektronické servisní knížce je uveden uplně někdo jiný a hlavně v zahraničí mi muže být auto zabaveno..... Možná mi to nebudete věřit, ale i toto se v této organizaci neobešlo bez komplikacía já už zcela rezignoval.
Na doporučení majitele stejného vozu jsem zajel do Mazdy Roudnice nad Labem, kde jsem celou moji situaci vysvětlil šéfovi panu Belákovi a tam jsem zažil opravdu velmi korektní jednání a v tamním servisu vůz nechal. Po cca třech dnech se ukázalo že celý problém byl ve zfušované opravě z Prahy a auto opraveno.... Jezdil jsem pak do Roudnice i na garanční prohlídky a byl jsem zde maximálně spokojen. Se servisem z vozem ovšem vubec ne.. Na závěr bych rád uvedl, že jsem vlastnil několik vozu různých značek, ale Mazda 5 patří k těm nejhorším.... Servisu a hlavně jednání v nich....