Zavřít recenzi

Volkswagen Passat Sportline limusina

“Klasický konzervativní vůz pro nenápadnou jízdu”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: 2.0 TDi 
  • Stav km při koupi: 19 000 km 
  • Stav km nyní: 28 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 10 měs.
  • Průměrná spotřeba: 5,9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 4.4
Protože se to tu jen hemží odbornými a "odbornými" posudky na spolehlivost, výkony a kvalitu motorů, atd., přidávám jen pár uživatelských zkušeností a postřehů řidiče primitiva, při přechodu z maximálně vybaveného Focusu, tedy z nižší střední třídy, na Passat. Pro úplnost - vždy jsem měl nižší stř.třídu (2x Opel Astra, 3x Ford Focus), vždy kombi a vždy od nového do cca 90-100t. Passat je má první limuzína. Přivezená z D vlastně na zakázku, skoro nová, cena 499t.

V čem se mi víc líbí Passat (napřeskáčku): prostor pro posádku, kvalita zpracování interiéru, minimální turbo efekt, konzervativní design exteriéru i interiéru, super palub.počítač, naprosto skvělé sedačky (jen vyšší verze), odkládací prostor pod loketní opěrkou, elektronická parkovací brzda (zatím mi funguje), spousta (10) airbagů, vyhřívání všech sedadel, obecně pocit z velkého auta (hlavně na dálnici, větší pneu), motor se rychle dostává na provozní teplotu. Jezdím klidně a tak za těch 3/4 roku mám průměr.spotřebu 5,9 L/100km. No a když si představíte tu 70L nádrž.... Pořád používám dálk.ovládané otevírání kufru-slušná vychytávka. Dobrá klimatizace (lepší než u Fordu), .....

Co je podobné Focus/Passat - obecně jízdní vlastnosti (v tom byly všichni Focusové perfektní), tvrdost podvozku, hlučnost v interiéru, výhled z vozu, vyhřívání před.+zad.skel, převodovka, spojka, kufr u VW je obrovský a tak mi limuzína proti dřívějšímu kombi ani nevadí, manévrovatelnost (což je vlastně výhoda pro většího pašíka)

Co je pro mne zklamání proti Focusu: ovládání autorádia (bez ovl. u volantu)a jeho zvuková kvalita (má jen přední repro), ovládání tempomatu je lepší u Forda, chování na sněhu horší, nízké spoilery (hlavně v předu) - nic moc při parkování, děti vzadu vidí hůře ven (jsou níž). koberec v kufru se nedá vyjmout, po sklopení zad.sedaček není plocha ideálně rovná.

Asi všechno.

Závady a opravy na autě

Zatím ne.
<
Přejít na standardní verzi stránky »