Zavřít recenzi

Škoda Fabia 1,2 12V HTP v červenym

“Do šrotu”
  • Rok výroby: 2005 
  • Typ motoru: 1,2 12V HTP 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 489 531 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 11 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 2.2
Auto jsem kupoval jako služební, nikdo a nic mě nepřesvědčilo o tom, že mě to auto nechá na holičkách a opravdu mě na těch holičkách nechalo.
Motor nebudu moc dlouho rozebírat, spotřeba absolutně v hajzlu, ve městě kolem 11l, na dálnici taky tak a jinde nejezdim. Motor netáhne, nejede, nezrychluje, nic.
Jediný co se na tom autě povedlo jsou sedačky, ty sou fakt dobrý, vůbec mě z nich nebolí zadek.
Závady jsou tak četné, že mi v servisu daly množstevní slevu. Na hovno je taky ta čtyřka, je to prej na delší opravu a na to nemám čas, takže jezdim 1-2-3-5.
Ráno startuju před snídaní a po snídani už je auto zahřátý, takže je to v cajku.
Přemyšlím, že auto dám do šrotu, nebo to někomu nechám, bohužel, nemám tak kamenný srdce, abych to někomu udělal, protože auto je fakt hrůza a musí se s tim umět jezdit, jinak se v tom někdo zabije.

Závady a opravy na autě

Auto mělo poruchy: Vyměněny rozvody 4x, brzdová destičky 10x, kotouče 3x, olej pořád, klima už nefunguje, el okénko u spolujezdce taky ne, čtyřka nejde zařadit, nefunguje termostat, nefunguje centrál, roztrhaný sedačky, náprava je v hajzlu, ložiska 2x měněný, kosti už jednou, výfuk sem vyměnil za laďák, nemínim každej půl rok měnit vejfuk, prasklé čelní okno, klepe v motoru, když je to studený tak jede na tři válce.
Samozřejmě nic nespadalo do záruky, když viděly kolik sem nalítal.
<
Přejít na standardní verzi stránky »