Zavřít recenzi

Hyundai Tucson

“Super vůz, se svými mouchami”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2005 
  • Typ motoru: 2.0 CRDI 
  • Stav km při koupi: 4 km 
  • Stav km nyní: 36 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 8,1 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.0
Auto vlatníme již třetím rokem a jsme celkem spokojeni. Automobil značky Hyundai jsem nikdy před tím nevlastnil, a tak ve mě panovala jistá nedůvěra. Ale designově se mi Tucson líbil a po testovací jízdě byl pro mne jasnou volbou. Oproti konkurenci rozhodovala cena a velice tichý interiér. Po koupi auta jsem jel z Liberce do Brna a hned na mě čekala první závada. Nešel zařadit 6-tý rychlostní stupeň. V servisu závadu bez problémů odstranili a pak už mě nic nového nepřekvapilo a byl jsem maximálně spokojen. Ovšem po dvou letech při cestě na dovolenou mě stihla nepříjemná situace. Při jízdě po dálnici jsem slyšel dunění motoru a potom začel jít z výfuku kouř. Zrovna jsme byli s rodinou v Záhřebu a museli jsme do místního servisu, závada však nebyla objevena ale zjistilo se že jsme vzali špatnou, nekvalitní naftu. Nádrž se odpustila a naplnila se naftou u značkové benzinky. Zbytek cesty jsme úspěšně urazili, ale po pár dnech se závada opět projevila. V servisu nám diagnostikou zjistili závadu s el. řízením emisí a problém odstranili. Nyní je najeto dalších 6000 kilometrů bez problémů. V rámci záruky mě odstranění závad nic nestálo.

A teď k vlastnostem vozu. Vozidlo se velmi příjemně ovládá a do zatáček se příliš nenaklání. Motor má velmi příjemný zátah v celém spektru otáček až k omezovači na 4200ot. V terénu je trochu nevýhodou těžší druhý převodový stupeň a tak se jednička musí trochu roztáhnout. V lehčím terénu auto nemá problém a při zimní sněhové nadílce je 4x4 perfektní volbou. Velkou výhodou vozu je i spotřeba která se pohybuje na hranici 8L/ 100km. Na dálnici ve 130km/h spotřeba 7L, po městě 8,5 až 9,0. Uvažoval jsem i o benzínové verzi ale tam se spotřeba pohybuje okolo 10 - 11 litrů na sto. Interiér vozu je velmi pohodlný a prostorný pro všechny členy posádky. Na rodinné dovolené nás však zamrzí skromný zavazadlový prostor. Ale, když se s rodinou uskromníme plně nám vystačí. Do předchozího Renaultu trafic se nám do kufru vešla ještě čtyři horská kola. Každé auto má své plusy a mínusy.
Doufám, že s automobilem budu nadále spokojen a rád si přečtu Vaše zkušenosti s tímto vozem s touto motorizací.

Závady a opravy na autě

Po ujetí cca 300 kilometrů nešel zařadit šestý rychlostní stupeň.
Na 29000 kilometrech problém s elektronickým řízením emisí.
<
Přejít na standardní verzi stránky »