Zavřít recenzi

Citroën Xantia break 2.0 HDI

“”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 2.0 
  • Stav km při koupi: 130 000 km 
  • Stav km nyní: 178 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.8
Vozidlo jsem přivezl z Rajchu v roce 2005 v hodnotě 135.000,-Kč. Najeto mělo dle tachometru 130.000 km plus mínus autobus. Ihned jsem provedl výměnu rozvodového řemene a kladek v celkové hodnotě 4.000,-Kč, dále jsem vyměnil náplně a filtry. Vozidlo je v plné výbavě Exclusive, 4x el. okna, el. vyhřívaná zrcátka, vyhřívané přední sedadla, přední sedadla v elektrice, klimatizace, senzor deště, tempomat, systém Hydractiv II, možnost nastavování výšky podvozku a tlačítko pro sportovní jízdu.

V roce 2006 jsem provedl kontrolu hydropružení-výměna 6 ks pružících koulí a výměna LHM kapaliny v celkové hodnotě 7.000,-Kč. Od té doby klid a pohoda. Vozidlo do současné chvíle nemělo žádnou závadu, tím nepočítám výměnu brzdových destiček a dvou silenbloků na přední nápravě.

Co se týče motoru 2.0 HDI 80 kw tak je to bezproblémový a tichý motor se spotřebou 6-8 litrů nafty. Nádrž vozidla je 65 litrů a dojezd na jednu nádrž je cca 1150 km. Vozidlo je neskutečně pohodlné a cestovní rychlost je 150-160 km/h. Vmax je 200km/h. I přes naložení 300 kg do kufru je vozidlo ve stále stejné výšce nad vozovkou a krásně pruží.

Závady a opravy na autě

při 160.000 km odešly uhlíky v alternátoru, provedena repase v hodnotě 2.500,-Kč / uhlíky, ložiska, kotva.

při 150.000 km opotřebené plastové táhlo výškového kolektoru, provedena výměna za nový v hodnotě 80,-Kč.
<
Přejít na standardní verzi stránky »