Volkswagen Touareg
“byl to prototyp”
- Rok výroby: 2004
- Typ motoru: cca 4200 l
- Stav km při koupi: 0 km
- Stav km nyní: 180 000 km
- Způsob řazení: automat
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
5 měs.
- Průměrná spotřeba: 18 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Skvělé jízdní vlastnosti pri rýchlem průjezdu zatáčky na vodě a sněhu. Elektronika mě několikrát zachránila před jistou havárií.
Velká prodleva mezi přidáním plynu a zrychlením. Dá se na to zvyknout.
Vynikající zrychlení. I při rychlostech kolem 180km/h je v autě ticho.
Závady a opravy na autě
V prvním roce a půl, ihned po zakoupení vozidla, neustále svítilo velké množství kontrolek upozorňující na nejrůznější závady. Vytištěné protokoly o chybových hlášeních měly několik listů. Auto se několikrát nerozjelo a bylo odtaženo do servisu. V servise v rámci záruky měnili baterku, rádio s podezřením na vysoký odber el. atd. Nic nepomáhalo. Až jednou přeprogramovali nebo možná vyměnili část řídící jednotky, která kontrolovala nabíjení baterie, všechny závady zmizely !!! Dnes kontrolka napájení ukazuje o 1V vyšší napětí. Nižší napětí baterie vyhodnocovala řídicí jednotka jako stav, kdy je potřeba odpojovat postupně méně důležitá zařízení až se auto zastavilo . Odtahová služba věděla, že stačí nastartovat auto se záložního zdroje ale aby si vydělali tak vždy auto odtáhli k prozkoumání. Z tohoto hlediska je auto dnes naprosto vpořádku.
Po ujetí 60000 km, při rychlostech kolem 170km/h a při lehkém přibrždění a následném prudkém přidání plynu,( automatická převodovka podřadila), objevily velice silné rázy. Převodovka byla v záruce vyměněna.
Po ujetí 60000 km začalo vrzání na spodku vozu. Závada odstraněna výměnou rozvodovky v záruce.
Do ujetí 120000 km auto bez závad.
Po ujetí 130000km oři zkušební jízdě pracovnika autoservisu se roztrhnul kovový ,,rozvodový" řetěz. Opraveno výměnou.
Od 150000km do 180000km klepání v motoru při nastartování. Porucha odstraněna výměnou kovového ,,rozvodového" řetězu v druhé polovině motoru.
Po klasické výměně rozvodů při 120000km (gumový rozvodový řemen) byla v ránci reklamace při 180000km vyměněna napinací kladka.
Po ujetí 180000km praskl chladič oleje servařízení.
Velice často poblikával pravý reflektor.Několikrát měněna halogenován halogenová žárovka. Nakonec závada odstraněna výměnou patice do které se celé světlo zasouvá.