Hodnocení a zkušenosti s autem
Předem recenze podotknu, že bych si sám takové auto nikdy nekoupil, pouze jej teď nějaký čas užívám a nestačím se divit. Auto kupovala matka jako předváděcí model s najetými 450 km a cenou 350 000 Kč v listopadu loňského roku a i přes mé varování že po dvojkové Oktávii (jejíž poruchy turba a nespolehlivost by vydaly na dalších několik stran) nebude Chevrolet zrovna to nejlepší ve smyslu jízdních vlastností a kvality zpracování si nedala říct. Chtěla tohle korejské auto s puncem USA a problémy na sebe nenechali dlouhou čekat. Přístup autorizovaného autosalónu byl vynikající do doby než dostali "třistapade na stole v českých" , od té doby je katastrofa slabé slovo, k auto bylo písemně slíbeno prodejcem( autorizovaným autosalonem Chevrolet) dodat zimní kola a pneu v ceně vozu a při jeho převzetí, kola ale nepřisly jelikož je nějaký zaměstnanec zapoměl objednat, byl listopad, zrovna napadl čerstvý sníh a mi jeli domů na letních, ujištěni že do dvou dnů je máme. Po deseti telefonátech s majitelem salónu a dvou týdnech!! nakonec gumy dovezli, předali, ale chtěli zaplatit, přesto, že ve smlouvě byly uvedeny jako bezplatný doplňek vozidla. Vše skončilo tím že jsem je odmítl zaplatit a majitel salónu přivolal k nám domů policii s udáním, že jsem gumy ukradl, ti se mu samorřejmě vysmáli po tom co jsem jim předložil doklad o zaplaceni. Ale aby recenze byla taky trochu o autě pokusím se popsat jeho jízdní vlastnosti a techniku v něm. Co se týče podvozku, je řekl bych velmi podprůměrný a pořád nechápu jak se mohlo výrobcům pořadit skloubit tolik špatných vlastnosti najednou. Jízda v Lacetti je opravdu zajímavá, jelikož je auto tvrdé, přenáší veškeré nerovnosti na posádku, přitom ale pokud někam rychleji odbočíte celé se neuvěřitelně rozhoupe. Řízení na tomto autě je tak neuvěřitelně přeposilované, že každou menší nerovnost přenáší na volant, druhá věc je ta, že přeposilované řízení a nastavení podvozku takřka znemožňuje nějakou rychlejší jízdu. Při rychlostech nad 120 km/h stačí do volantu cvrnknout malíčkem a najednou jedete v jiném pruhu:) musím se přiznat, že ač se někdy rád projedu rychleji, s tímhle autem jsem se ještě neodvážil jet víc než 150, přestože motor by to hravě zvládl, je totiž to jejiné na autě co je třeba vyzdvihnout, jelikož na obsah 1, 6 a 80 kw je vcelku živí a spotřeba je v normě i když nejaký chiptunning by jistě snesl:). Brzdy jsou na auto slabé, jejich výkon kolísá a v krizových situacích je nutno počítat s tím že dobrzdíte spíše později, než byste čekali. Další věc, kterou je třeba se zaobírat je celková kvalita použitých materiálů, je to Daewoo se znakem kříže, takže nic moc. Do nárazníku pravďépodobně někdo ťukl na parkovišti a celý se hned zlomil, jako papír, není aní moc odřený, pro mě záhada. Auto asi budí pozornost takže má již dvakrát ukradený znak . Recenzi bych ukončil převodovkou, která mi připoměla ty z devadesátých let, ala prvni oktavky, je nepřesná a "rozglajdana" už od novoty. Nakonec jen podotnku, že ani po měsíci od objednání nárazníku v jiném konkurenčním aut. servise Chevrolet, ho nemají, omylem objednali verzi na hatchback, dvakrát se na něj dívali, zřejmě slušnej oddíl.