Zavřít recenzi

BMW 325 E30 Touring

“...”
  • Rok výroby: 1989 
  • Typ motoru: 2494cm3 - M20B25 - R6 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 11 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 7.0
Tak, začal bych jízdními vlastnostmi. Kvůli těžšímu motoru je auto, když si nedáte pozor a jedete do zatáčky bez předchozího přenesení váhy dopředu, nedotáčivé. Musí se s tím člověk naučit jezdit. Potom nabízí skoro motokárové jízdní vlastnosti.

Ve driftech sedí krásně, ale je pravda že jsou tam snížené pružiny a samosvorný diferenciál.. s originálním podvozkem jsem neměl tu čest se nějak více projet ve smyku..

Na cestách po okreskách či po dálnici je to i po těch letech super vůz, motor skoro neslyšíte a pokud ho chcete slyšet tak jen stačí šlápnout na plyn a vychutnávat si ten lahodný zvuk. Spotřeba je tady dle rychlosti 8,5 - 16 L / 100km. Tento starý mazlík udělá pořád ještě tachometrových 240 km/h.

Město (Praha) se mi díky větší spotřebě (okolo 12-14L) a tvrdému podvozku v tomto voze nelíbí.. Na popojíždění v zácpách 325i určitě není.

Kufr je normál velký na kombíka. Auto je jen s mírnou korozí na lemech a dveřích.

Tady bych závěrem dodal že je to parádní auto, ale musí se člověk nebát občas trochu ušpinit a těžko může počítat že by to auto bylo bez investic.. většina dílů už má životnost u konce. Takže se o auto musíte opravdu dobře starat a pak Vám bude sloužit ještě dlouho..

E30 FOREVER

Závady a opravy na autě

Na autě mi prasklo těsnění hlavy válců, prasklo vahadlo sacího ventilu a dokonce se utrhla převodovka ze silentbloků..(toto se nestalo najednou :-D) To bylo ale způsobeno tím, že jsem s ním trénoval drift. Kdybych s ním jenom normálně jezdil a občas někdě přidal plyn, abych uslyšel tech krásný orchestr 6 válcového motoru, věřím, že by závady tohoto charakteru přišly mnohem později.
Preventivně jsem vyměnil rozvodovou sadu, olej, vodu, brzdovou kapalinu atd..


Dále jsem na podvozku vyměnoval čepy a silentbloky ramen, kvůli značnému opotřebení. Dále různá těsnění a podtlakové hadice v motoru, tyto motory mají všeobecně problém s chodem na volnoběh. S ohledem na jejich stáří bych jim to odpustil.

Z těch nepodstatnějších věcí to byla výměna ventilátoru topení.



Na závěr musím říct, že mne to auto nikdy nikde nenechalo, dojelo domů jak s přelomeným vahadlem, jen na 5 válců, tak jen na dvojku s urvanou převodovkou.
<
Přejít na standardní verzi stránky »