Zavřít recenzi

Hyundai Accent limitovaná serie POLAR, ELEGANCE

“Za málo peněz hodně muziky!”
  • Rok výroby: 2009 
  • Typ motoru: 1,5 CRDi 
  • Stav km při koupi: 45 km 
  • Stav km nyní: 10 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 měs.
  • Průměrná spotřeba: 5,0 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.4
Na úvod se sluší podotknout, že jsem do současné doby již vystřídal poměrně dost vozů, od staré Felicie, přes Mitsubishi Pajero, Jeep Grand Cherokee, VW Passat, až po poslední Octavii 4x4. Vzhledem ke své předchozí i současné pracovní pozici jsem měl možnost řídit jak auta za více jak 2 miliony Kč, tak ojetiny za 80 tisíc. Ročně najezdím cca 80-90 tis.km a tak i přes můj "mladý věk" již přeci jenom jakési zkušenosti mám.

Hyundai Accent jsem pořídil místo Octavie jako víceméně "pracovní vozidlo" pro jízdy po ČR. Koupil jsem nové auto - limitovaná serie POLAR ve výbavě ELEGANCE, barva stříbrná metalíza.

Vzhledově je Accent v tomto provedení překvapivě pohledný a ani vedle "uznávanějších" značek nižší střední třídy nevypadá jako "chudý příbuzný".

Z hlediska komfortu jízdy mohu říct, že za dané peníze nemám žádné zásadní připomínky. Asi největší slabinou je slabší podvozek, který spolu s výkoným motorem a lehkou karoserií zejména při akceleraci na hrbolaté cestě působí nervózně, ale není to nic tragického. Lze si na to zvyknout a přizpůsobit tomu styl jízdy.

Sedačky jsou vyhřívané a poměrně pohodlné. Posez je více vzpřímený, což mě osobně vyhovuje a ani po 400 km jízdy v jednom zátahu jsem si nepřipadal jako "vyklepaná cigareta".

Drobnou výhradu mám ke středovému panelu ve stříbrném provedení, který se za určitých světelných podmínek odráží v čelním skle. Naštěstí to není v přímém zorném úhlu řidiče.

Prostor v autě je dostačující, vezl jsem 3 dospělé muže a nebyl problém s místem.

Zavazadlový prostor je pro běžné potřeby dostačující, jen jsem si musel zvyknout na to, že víko "se nezvedá samo".

Výbava a poměr ceny je asi to nejlepší. Výbava obsahuje mimo jiné aut.klimatizaci, vše v elektrice, rádio s CD/MP3, 8xAirbag, stříbrná metalíza, vyhřívané přední sedačky, litá kola 14´, alarm, loketní opěrka u řidiče, výškově stavitelný volant, palubní počítač, atd..... zkrátka plná výbava. Cena 289.000,- Kč !!! - to je myslím bez komentáře.

Brzdy jsou pro běžného řidiče bez problémů, ani při razantnějším brzdění i díky dobrému ABS nevadnou.

Motor je po výbavě další lahůdkou. Turbodiesel 1,5 CRDi dává tomuto autu velmi dobrou dynamiku při nízké spotřebě. Krásně táhne, jen pro rychlé předjetí je potřeba počítat s trochu výše položeným kroutícím momentem, takže to chce pro "vystřelení" motor trochu více vytočit, zvládá to však naprosto perfektně. Ještě jsem neměl problém s tím, že bych se při předjíždění "dostal do úzkých".

Zatím jsem neměl s tímto autem sebemenší problém. Záruka je na 3 roky bez omezení km, což je další pozitivum tohoto jinak nenápadného vozu a při mém ročním projezdu je to velmi pádný argument.

Přednosti:
- vynikající poměr ceny, užitné hodnoty a výbavy
- velmi dobrý motor
- tříletá záruka bez omezení km
- nekrade se, tedy alespoň zatím :-)
- přijatelné ceny servisních prací a ND

Nevýhody:
- slabší podvozek
- použité tvrdé plasty na palubní desce (jen otázka vkusu)

S koupí jsem velmi spokojen. Auto splňuje přesně to, co jsem od něj očekával - vynikající výbava, velmi slušný komfort cestování, výborný motor, provozně nenáročné, zatím naprosto spolehlivé a v dlouhé záruce. V této cenové kategorii jsem tímto vozem velmi mile překvapen.

Závady a opravy na autě

Doposud ne. Zatím najeto 10 tisíc.


<
Přejít na standardní verzi stránky »