Zavřít recenzi

Škoda Octavia 1,9 TDI

“Toyota takové problémy neměla. Po 450.000km jsem vyměnil pouze výfuk a tlumiče.”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1,9 TDI 
  • Stav km při koupi: 70 000 km 
  • Stav km nyní: 275 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 10 let
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 4.8
Pozitivní vlastnosti.
Vynikající výfuk 275.000km original

Spotřeba 4,5 - 8,0 výborné

Negativní vlastnosti:
špatný výhled dopředu, do prava i do leva, mohutné sloupky

Závady a opravy na autě

Poruchy:
1) Měřič množství průtoku vzduchu
2) Vysypalo se zadní sklo (Kovový pásek po obvodu).
3) Padly postupně všechny 4 okna.
4) Mechanismus stíračů se zadřel (listí ze stromů ucpalo odtok vody - mechanismus byl pod vodou).
5) 2 žhavící svíčky se přerušily
6) Tažné zařízení - odpadla páka se zámkem (studený svár)
7) Na dálnici se rozsvítila kontrolka mazání a zhasnul motor (studený spoj relé 109)
8) Kontrolka ABS se rozsvítila (kontakty pojistek na baterce)
9) Zadřelo se vodní čerpadlo
10) 2 x praskl vak posilovače brzd (nebezpečné, auto náhle nebrzdí)
11) Plastová trubka od podtlakoveho čerpadla přisávala vzduch (auto někdy nebrzdilo, hlavně při rychl. do 80km/h
12) Prasklá olejová vanna (v zimě ve vyjetých kolejích si auto trochu sedlo) dural praskne, plech se prohne.
13) Postupně jsem vyhodil všechny plastové kryty chránící motor zespodu
14) Pak bylo ještě plno drobností, například jsem kolenem při nastupování ulomil knoflík ovládání zrcátek. Maličkost 700kč
15) Sporadické poruchy, venku prší, je bouřka, zahrmí a auto spustí okna.
16) Nekvalitní metalíza, drobné kamínky vám oklepou barvu, byl jsem překvapen, metalíza na Toyotě byla nesrovnatelně odolnější.
17) Opadla barva z oranžových žárovek pro blinkry.

18) Na sedadle pro řidiče se po 200.000km objevila první díra.
<
Přejít na standardní verzi stránky »