Hodnocení a zkušenosti s autem
Já mohu o tomto autě napsat jen samou chválu. Opravdu nejsem v žádném směru zklamaný, to co jiní označují za negativum, jsem očekával. Myslím tím např. horší stabilitu vozu v zatáčkách, kdy není dobrý povrch silnice. Zadní náprava tuhá, přední nezávislá. Takže žádné závodění. O vyšší spotřebě jsem také věděl.
Není to SUV, je to terénní auto /redukční převodovka do pomala, při pohonu 4x4 závěr diferenciálu/. Zjistil jsem, že někteří majitelé tohoto modelu /předposledního/ - ani přesně neví, co se stane při zařazení pohonu 4x4. Jelikož tento model nemá mezinápravový diferenciál, zařazením pohonu 4x4 /přiřazení přední nápravy/ vzniká vlastně situace, 100% zamknutého středového diferenciálu. Navíc se zamyká přední diferenciál na 100%. Takže toto si můžete dovolit jen když prší a je mokro a nebo je ještě hůře /sníh, bláto, kamení/. Ale z auta se stává tank. Na suché silnici jen na 2 kola, jinak si vše ničíte.
Vzhledově se mi auto moc líbí, obzvlášť s přednárazníkem italského původu, který sice nový stál 27.000,-, ale dá se sehnat starší. Interiér černý velur a vše v elektrice. Jiná výbava než maximální ani není.
Vzhledem k tomu, že mám více aut, a tím pádem s každým málo najezdím, toto si určitě nechám mnoho let.