Hodnocení a zkušenosti s autem
Jedná se velice promyšlenou konstrukci vozu. Problémy nastávají s rumunskými díly.
Můj vozik je tzv. přechodný model. Základ je France,
(motor, převodovka, lak, díly z interiéru) a ostatní kolem už Romania.
Motor je velice živý avšak až ve vysokých otáčkách. Nízký
kroutící moment. Dosahovaná průměrná spotřeba 6,8l. Dá se s ním jet i za 5,5 l., ale i za 10 l. Ve své době co se týká živosti neměl konkurenta.
Velice nekvalitní byly pneu. Vzhledem k samo údržbě bych vůz hodnotil jako spolehlivý. (Nikdy mě nikde nenechal). Typycky měkkě pérování made in France vozu ubírá na sportovních ambicích.
Největší a osudovou ránou pro OLTCIT byly ruce "Českých odborníků" v servisech. Koncepce a uspořádání pohonné soustavy chtělo trochu něco jiného než jak se opravovaly Lady a Škodovky.