Zavřít recenzi

Audi S4 3,0 TFSi S-tronic

“Vlk v rouše beránčím (já vim opakuju se)”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2009 
  • Typ motoru: 3,0 V6 kompresor 
  • Stav km při koupi: 9 000 km 
  • Stav km nyní: 10 500 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 měs.
  • Průměrná spotřeba: 14 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 8.0
Zatím těžko soudit, je to příliš čerstvé, ale rozhodně pozitivní dojem je z výkonu motoru a hlavně z převodovky S-tronic. Jedná se o 7stupňovou dvouspojkovou variantu DSG - v tomto voze o první použití podélné varianty a dle vyjádření v TopGearu také o nejlepší převodovku co kdy VW vyrobilo. Co mě ovšem zatím strašně baví tak hlavně v manuálním módu jsou slyšitelné rázy (střílení) do výfuku při přeřazení v zátahu!
Další vychytávkou je program Launch (start) control, který zajišťuje maximální možné zrychlení z místa.
Jinak auto skvěle sedí a kupodivu není ani příliš tvrdé hlavně díky nastavitelným tlumičům.
Co ale musím vozu (sobě) vytknout, že se ani náhodou nepřibližuju papírové spotřebě, kterou se Audi tak ohání. Zatím mi to vychází 15l město a 13l mimo město. Nespornou výhodou je ale možnost použití Naturalu 95 (91) - sice jsem ještě neměl odvahu, ale až bude stát benzín znovu 35 Kč tak mě to asi nemine.
Shrnutí - klady a zápory:
+
motor
převodovka
podvozek
aktivní diferenciál
celková tuhost auta

-
spotřeba
cena auta i dílů

Závady a opravy na autě

Nemělo, taky vzhledem ke kilometrům by to bylo smutné.... :)
Nicméně zničit se předchozím uživatelům (novinářům) již podařili přední kotouče, které hážou - bude vyřešeno implementací kompletních brzd z RS4.
<
Přejít na standardní verzi stránky »