Zavřít recenzi

Škoda Fabia combi

“Vzhledem k výkonu a rozměrům vozu katastrofální sotřeba.”
  • Rok výroby: 2003 
  • Typ motoru: 1,2 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6,7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 7.4
Zkušenosti s firemními vozy: Škoda Fabia combi je Škoda fabia combi. Neporovnatelné s jakýmkoliv dalším autem. Klady začínají a končí na svou třídu dobrými jízdními vlastnostmi. Zvláště na mě, který jezdil ve felicii, to udělalo dojem, ale to bylo tak vše.
Sedačka i volant se dají všelijak nastavovat, ale při svých 170cm jsem stejně nenanšel ideální polohu při níž bych viděl na palubovku a zároveň dobře dopředu, aniž bych sedadlo nevytáhl tak, že sedím jak na koze.
Celkově je fabia tzv. koza. Úzké auto na pohled, z venčí a hlavně uvnitř.

Spotřeba katastrofa. Tříválec rozhodně nespotřebuje tolik, jakoby měl o jeden válec méně. Co nažene po městě, to ztrácí na dlouhých cestách. Schválně jsme si dal záležet a zkusil jet úsporně. Podařilo se mi díky neustálému sledování PC udržet ve městě Ostravě spotřebu 5,7 litrů, ale využil jsem z výkonu motoru asi 10 koní. :-)
Výkon je akorát, dokud jsem v autě sám a bez zavazadel, pak je to žalostné.
Výhled dozadu katastrofální. I já mám problém zacouvat. Kdybych tohle auto koupil ženě, pustila by ho z mostu do přehrady. Opel Astra classic kombi je proti tomu bezrámový skleník.
S 1,4 74 kw jsem jezdil taky. Průměrná spotřeba na dlouhé cestě přes města a při 110km/h na dálnici byla stejná, jako s 1,2. 1,4 má sílu, ale poznáte to až v otáčkách, ve kterých motor raději nikdo z nás nepoužívá, aby nám aspoň trochu vydržel. Zátah odspodu mizerný. Felicia 1,6 sice končila ve 4500 otáčkách, ale od 1800 do 3000 ot.min to byl výkonový výbuch.

Závady a opravy na autě

Porucha elektrooken
porucha elektrozrcátek
něco s hlavou na motoru
spousta dalších drobností
<
Přejít na standardní verzi stránky »