Zavřít recenzi

Ford Escort sedan

“Bytelné auto bez požitku z jízdy. ”
  • Rok výroby: 1989 
  • Typ motoru: 1,4 
  • Stav km při koupi: 123 000 km 
  • Stav km nyní: 156 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

4
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 6.4
Věci, které jsem musel opravit svépomocí:

Nerovnoměrné otáčky motoru, konektory přepínačů světel - nesmyslné spojení a ještě nepřístupné i po celém odkrytování, nefunkční otevírání přední kapoty, klíče od zámků a od nádrže.

Musím pochválit motor 1,4, ne za jeho zvukový projev připomínající spíše šicí stroj, ale za výdrž.
Podvozek hodnotím spíše jako tuhý, s dobrou stabilitou v zatáčkách, ale na druhou stranu to není ten požitek z jízdy jako s Fiatem, to auto se prostě nějak nechce přizpůsobit řidiči.
Nemohu si pomoct, ale jako by si jelo svojí cestou.

Jinak je auto stále pojízdné.

Závady a opravy na autě

Poruchy se na tomto autu vyskytují každou chvíli, nutno však podotknout, že naštěstí neohrožují pojízdnost auta.
Problémem tak ani není to, že se daná závada objeví, ale to jak ji opravit. Vše je totiž v autě smontováno takovým způsobem, ,, aby tzv. nic nevrzalo ´´, že pak ani nejde nic svépomocí opravit.

Mám už sedmé auto od Škodovky, Fiata, Hyundai, nyní Ford Escort, tak vím o čem mluvím. Naposledy jsem byl v servisu s brzdami, a řeknu vám že za čas strávený v serisu, zaplatíte opravu dvou aut. Objednal jsem katalogovou součástku přesně podle typu auta atd. a nepasovala. Takže další hodina strávená v servisu, úplně zbytečně. Když jsem jezdil do servisu s Fiatem, tak se objednávala nová spojková sada a trefili jsme to jenom podle obsahu.

Tak nechápu proč to nejde u Forda.
<
Přejít na standardní verzi stránky »