Zavřít recenzi

Opel Astra Twin Top 1.8 COSMO

“OK”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: 1800 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 75 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 6.6
Astřičku jsem pořídil jako novou u oficiálního dealera Opel. Jedná se o kabriolet s pevnou skládací střechou. Předchozí vozidlo bylo Ford Mondeo Tddi r.v.2001 se kterým jsem byl po provozní stránce naprosto spokojen. Ze začátku jsem s vozidlem nebyl zcela spokojen. Motor 1.8 103kW mi nepřipadal dostatečně výkonný a s autem vážícím 1.5 tuny měl občas dost práce. Zafira se stejným motorem (v době kdy už auto bylo zajeté) mi viditelně ujížděla. Zhruba po 10 tis. km se rozjezdil a nebo jsem si na slabší dynamiku zvyknul. Na vozidle jsou 17" kola s pneu 225/45 a to taktéž dynamice ubírá. Se zimníma 16" kolama ja dynamika rozhodně příjemnější. Zpočátku byly problémy s pevnou skládací střechou. Někdy se nezavřela zcela správně a pokus se musel opakovat. Ze závad bych jako nejzávažnější považoval cukání motoru za studena. Po nastartování v zimních měsících trvalo cca 1km než problém ustal. V servise závada nenalezena. Jinak služby autorizovaného servisu v Pardubicích si uznání rozhodně zaslouží. Čím delší dobu auto mám, tím jsem spokojenější. Je ideální na delší vzdálenosti, kdy se odmění i nižší spotřebou. Jezdí v průměru za 8 litrů. Nejnižší spotřeba 5,8 a nejvyšší je relativně neomezená, ale při velmi ostré jízdě je cca 12 litrů. Byť má vozidlo opravdu velmi dobrý podvozek, na sportovní jízdu auto není stavěný. Opotřebení auta je v dnešní době minimální. Například v interiéru (opotřebení volantu, sedaček, přístrojovky) není poznat rozdíl od nového vozu. Uričtě mě mrzí propad ceny při opětovném prodeji vozidla a jeho neprodejnost. Další vozidlo Opel bych si koupil, ale již jako ojeté ideálně dva roky staré.

Závady a opravy na autě

Dvakrát měněný klakson (záruka).

Cukání motoru po studeném startu v zimním období (již od nového vozu - v servise Opel dodnes neodstraněno).

Prasklé žárovky předních světlometů (výměna).

Zpuchřelé těsnění u střechy (záruka).

V počátku problémy s pevnou skládací střechou.

Třetí brzdové světlo vyměněno v rámci svolávací akce.

<
Přejít na standardní verzi stránky »