Hodnocení a zkušenosti s autem
I když měl kadett dost závad, tak ho považuji za solidní a spolehlivý vůz, najezdil jsem s nim skoro 40 000km většinou Most -> Praha a na této trase mě nikdy nepotkala žádná závada. Když se objevila závada, která znemožnila jízdu, tak se dala vždy levně opravit, většinou rovnou na místě. Většinou se jednalo o přetrhaná lanka, která byla unavena stářím. Auto jsem koupil za 20 000 asi 4 roky zpátky a nejdražší oprava byla navaření levého uchycení předního kola, které se mi podařilo utrhnout při roztahování jiného auta (4000). Zablokované brzdy se podařilo opravit opravou brzdového válce, kterou mi udělali v autodílně skoro na počkání a za levno.
Auto jezdí moc pěkně, ale z důvodu minimální údržby z mé strany (nikdy jsem neměnil olej, rozvoďák, prostě nic, akorát tankuju), tak už vyrosla spotřeba z 8l na 9 a 10 při plně naloženém autě.
Hlavní výhodu u tohoto auta vidím měkkost pedálu, hlavně spojky. Není potřeba vyvíjet žádný velký tlak na sešlápnutí a při uvolňování máte plnou kontrolu (péro vás nekopne).
Jediný nedostatek je, že tenhle oplík dost hnije a všude, takže už mu moc nedávám. Svoje pusobení u mě ukončil symbolicky, když se jeho 5 místnej tachometr přehoupnul na 00 000. Projevila se koroze v podlaze spolujezdce a hnulo se pravé rameno a vypadla poloosa. Ale ke cti kadetta je potřeba říct, že se dala jednoduše nasadit (kladivem :-) ) a dokázal se odvézt domu (100 km) po vlastní ose. Teď půjde do servisu, kde se nejspíš ještě opraví podlaha, udělá technická a kadettek poslouží mladšímu bráchovi na zaškolení.
Do dalšího oplíka jsem chtěl určitě jít (vectra 1.8 16V), ale nakonec jsem se rozhodl pro renaulta megana, který měl méně najeto a byl mladší. Takže doufám, že mi bude sloužit stejně jako oplik.