Zavřít recenzi

Škoda Octavia TDI 66 KW

“Zatím to jezdí”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1,9/AGR 
  • Stav km při koupi: 162 000 km 
  • Stav km nyní: 172 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

4
 
Hodnocení celkem 3.6
Po dobré zkušenosti se Škodou Favorit, který kromě paliva a oleje nic nevyžadoval, mne vedla cesta zase ke škodovce. Koupil jsem před 6ti měs. O1 za 100 tis. Auto bylo na 1. pohled neponičené, bez servisky, dovoz ze zahraničí. Najeto údajně 160 tis. Km, opotřebení volantu a interiéru by + - odpovídalo. Při zkušební jízdě se auto jevilo jako v relativně dobrém stavu, tak jsem ji vzal. Další den ráno to začlo. Byla zima, auto nechtělo chytat. Následovala výměna filtrů, oleje, žhavic, rozvody, oprava přední nápravy, geometrie cca 15tis. Kč. Potom praskla přední těhlice, výměna za novou vč. náboje, cena 4 tis Kč. Auto jezdilo dobře, až přestalo jít řadit a začalo se ozývat hrozné vrzání z přední nápravy. Další 3500Kč. Dále bylo nutné opravit centrál, jelikož nešel, to stálo 1700,-- a prasklo čelní sklo z ničeho nic - 4 tis. Takže jsem do 10 let starého auta během 6ti měsíců nacpal kolem 30 tis za výměny různých dílů a to jsem nešáhl na brzdy a kdoví kdy se utrhne výfuk, či něco po deseti letech provozu. Dále do auta teklo pod původním čelním sklem, teď po výměně je to ok, ale po velkém dešti je voda v kufru, vážně nevím, kudy tam tače. K autu se chovám slušně, aby vydrželo alespoň pár let, spotřeba je kolem 5 l (max) mimo město. Ve městě brzda - plyn žere kolem 8,5 l. Dále co je hrozný, jsou vrzající plasty v interiéru, nekvalitní audio, tvrdé sedačky, málo místa vzadu. Motor pěkně táhne tak do 140 km na rovince, pak už je to mrtvý, jede max kolem 190 s větrem v zádech. Co je super, že motor má plný tah kolem 1900 ot, tak není nutno tolik řadit (teda né jako u fáčka). Brzdy mají rychlý nástup, ale při rychlosti nad 160 km/h maj dost práce auto zastavit. Topení má vcelku rychlý nástup, ale motor se dlouho ohřívá, to se mi také nelíbí. K autu bych mohl říct, že je spolehlivé, stačí na běžný provoz, né na závodění, je úsporné a vcelku rychle jsem si na něj zvykl. Pro 4 člennou nenáročnou rodinu je dostačující, ale za ty peníze bych dneska dle mého názoru sehnal mnóóóhem lepší auto.

Závady a opravy na autě

Prasklé čelní sklo, jinak dosud bez poruchy (ujel jsem jen 10 tis km), běžná údržba
<
Přejít na standardní verzi stránky »