Zavřít recenzi

Škoda Felicia 1,3 MPI

“Odvedlo co mělo, ale nic více.”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1,3 MPI 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 let
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 7.6
Vozidlo jsem zakoupil jako nové v červnu 1999 za 256 tisíc. Najezdil jsem s ním cca 95 000 km a prodal jsem ho v březnu 2004 za 115 tisíc.

Jízdní vlastnosti
Měl jsem silnější 50kW motor, což při obsazení pouze řidičem bylo v podstatě dostatečné a s autem se dalo celkem bez problému jezdit bez nějakého výrazného nedostatku výkonu. V případě plného obsazení již nedostatek výkonu byl znát, zvláště v kopci na dálnici již docházelo k pozvolné ztrátě rychlosti. Ke stabilitě vozu nemám žádné připomínky, na svou kategorii to myslím splňovalo co mělo.

Užitná hodnota
Standardní velikost kufru je pro rodinu nedostačující. Zvlášť pro rodinu s malým dítětem, kdy je nutné naložit i třeba kočárek. Hodně situací jsem řešil použitím střešního nosiče.
Výhodou u karosérie hatchback jsou páté dveře, které se hodí při dopravě objemnějších břemen. Což jsme využili i při stěhování, i když na stěhování nábytku to samozřejmě není.

Výbava v základu byla v podstatě nulová. Všechno mechanické, dokonce ani posilovač řízení to nemělo. I rádio bylo za příplatek. Takže komfort obsluhy byl na dnešní poměry dost nízký. I odkládacích ploch bylo dost málo.

Průměrná spotřeba se pohybovala kolem 6,5 l / 100 km. Servisů je samozřejmě dostatek a náhradních dílů taky. K cenám servisů se dnes vyjadřovat nebudu, už by to nebylo aktuální.

Závady a opravy na autě

Po 2 letech (14dní po skončení záruky) se prodřela izolace kabelu vedoucího od řídící jednotky k motoru. Závada se projevovala poměrně výrazným škubnutím a poklesem otáček jak se kabel dotkl kovového úchytu, ve kterém se prodřel. Bohužel autorizovanému servisu Přerost Švorc v Praze 6 se závadu nepodařilo odhalit ani na 3. pokus. Nakonec jsme to našli se sousedem, omotali izolačkou a byl klid...

Po 3 letech přestal fungovat reproduktor v levých dveřích. Závada nebyla odstraněna.

Po 4 letech proreznul zadní i střední díl výfuku. Díly vyměněny za nové.
<
Přejít na standardní verzi stránky »