Zavřít recenzi

Škoda Fabia COMBI LX

“Nepohodlné auto ,levný provoz.”
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1900 
  • Stav km při koupi: 62 000 km 
  • Stav km nyní: 170 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 7 let
  • Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 7.6
Auto používám na dojíždění do práce asi 500km týdně.
Spotřeba u tohoto motoru 1,9D je při dodržování předepsané
rychlosti do 5,0L ,to neplatí na dálici při překročení 120Km/h
asi 3000ot/min pak 6,5-8,0L podle zatížení.
Velmi špatné je odhlučnění karserie,nad 100km/h autradio
min. 4X40W.
Maximalní rychlost 165Km na kvalitní naftu.Při překročení otáček motoru
nad 5500ot/min se odstaví přívod paliva,nebezpečné při předjíždění na krátko při nižších rychlostech,po přeřazení velké spoždění náběhu do otáček.Pouze dvakrát ale stálo to za to,větší vozidlo v protisměru.
Další vlastnost motoru je oproti jinným motorům je automat
udržení min. otáček při dojíždění při zařazené rychlosti dokáže celkem rychle přidat ze 600ot/min na1000ot/min volnoběžných,docela překvapení pro neznalé před značkou dej přednost v jízdě docela zabavné hlavně pro brzdy.
Kroserie je na tento motor docela měkká včetně podvozku.
Ochranu proti korozi u felicie není třeba popisovat 5 dveře lemy atd.

Závady a opravy na autě

70 000km spojkové ložisko (pouze hlučné)předchozí majitel nauměl(a) vyřadit na křižovatce,obložení spojky na70% přesto výměna,cena obložení zanedbatelná komplet 2500Kč.
100 000km vodní čerpadlo,netěsná ucpávka,odhaleno včas cena opravy 1000Kč za nové včetně práce.
150 000km netěsnost čerpadla posilovače řízení , výměna čerpadla.Jediná porucha která otravovala jízdu cena 3500Kč.
Životnost tlumičů a gumových součástí podvozku je při slušném zacházení 35 000km,hlavně na přední nápravě.
<
Přejít na standardní verzi stránky »