Hodnocení a zkušenosti s autem
auto jsem si koupil kvůli skvělému vzhledu, bohaté výbavě a mojí oblibě značky Mitsubishi
ceníková cena v ČR 740000 Kč, ale v Německu jsem ho pořídil za 625000 Kč
výbava - kůže, digiklima, 650 W soundsystem Rockford se subwooferem, bixenony, velká navigace s dotykovým displejem, přehrává i DVD, tempomat, dešťový senzor, kola ALU 18´´ ...
za ty peníze mi to přišlo fajn
motor 1,8 benzín s proměnným časováním ventilů - 140k
převodovka - automat CVT, což je takový variátor s plynule proměnným převodem s možností 6ti rychlostního tiptroniku - řazení pod volantem pádlama
motor se tváří jako výkonný agregát, ale moc netáhne a ve spojení s CVT převodovkou je to opravdu lenoch, do kopce hrůza a předjíždění to je zážitek pro kaskadéry, než se auto rozjede, dost dlouho to trvá, navíc je potřeba plyn tlačit do podlahy a to se projeví na spotřebě
při použití tiptroniku je to trochu lepší, ale motor víc táhne až od 4500 otáček, takže zase spotřeba letí do nebeských výšin
spotřeba se mi pohybovala okolo 9,5 l/100 km, což mi příjde na moderní 1,8 motor docela dost
podvozek je velmi dobrý a ve spojení s ESP a ASR u Mitsubishi M-ASTC skvěle stabilní, na kolech 215/45 R18 sedí nádherně, průjezd zatáčkou je super zážitek, skoro se to nedá utrhnout do smyku, a když se to utrhne tak to elektronika hned srovná
nakonec jsem auto prodal, protože mi neposkytovalo očekávané jízdní výkony - "sport" v názvu je opravdu hodně nadnesené označení