Zavřít recenzi

Škoda Octavia 1,6 MPI TOUR 75 KW kombi

“Kvalita za rozmnou cenu ”
  • Rok výroby: 2009 
  • Typ motoru: 1,6 MPI 75 KW 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 2 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.0
Auto je to krásné alespoň pro mě :) Je elegantní ikdyž je stále stejné min. 10 let. Je robustní a v porovnání s předchozím vozem ( škoda fábia KOMBI 1,2 HTP 47 KW ) je to luxus.
Je tam poznat velký rozdíl v provedení a v kvalitě.Hloupé zavírání dveří je tak jak má být pěkně klapne. Fábia je levnější auto a asi tam trochu šetřily. ( ale sloužilo mi dobře 2 roky - bez problémů )

Oktávia I 1,6 MPI

mě překvapila obrovským prostorem.Ten je opravdu bohatýrský.

Motoricky je taky v pohodě ( zatím )
Zvuk motoru je kultivovanější než 3.válec
Výkon je dostačujicí ( jezdím sám + plný kufr - vrtačky,kabely)
jen otáčky ve 150 jsou šílené - chtělo by to 6.ku
Předjíždět se dá ale chce to naplánovat a připravit manévr.Holt asi turbo by pomohlo.Ale jezdím kolem 80 - 100 km a pro tyto rychlosti je to ideální.
Dálnice se jistě nelekne ale jet celou cestu více jak 150 - nedovedu si to představit.

Důležitá věc spotřeba.Tankoval jsem 4 x ale už teď nemám vůbec obavy.Na tak velké a těžké auto je to dobré.

1. tankování 7,14
2. -//- 6,8
3. -//- 7
4. -//- 6,85

je to na celou nádrž.
20 % město
70 % mimo ( 80 - 100 km/hod)
5 % kolona
5 % 120 km/hod a více max 160


auto je nové tak doufám že spotřeba půjde ještě krapet dolů :)
ale do 7,5 max 8l. i se zimou to musí vyjít.

Fábia měla dlouhodobě 6,3

Když si vezmu že diesl bere 5l tak to není tak zlé.

Toto auto mě stálo 349.000 kč vč DPH a zatím naprosto splňuje moje požadavky.

záruka 4 roky / 60 tis. km
Metalíza
Hagusy
Mlhovky přední
sklopný klíček 2x
klima ( balíček SUN )
elektrika okna i zrcátka
2x airbag
gumové kobrce
vana do kufru
lekárnička lano
pozor od r.v. 2009 chybí rezervní kolo hever i klíč na kola
místo toho je trapná sada na opravu.Ale místo na kolo je tak si to zařídím hezky postartu :)

Komfort - je to obyčejné auto ale pro mě luxusní výbava.V jednoduchosti je síla.

Závěr

více peněz bych za toto auto nedal,ale v této výbavě je to krásné.
Spotřeba je dobrá.Akcelerace a tah výborný.Ale není to auto na dálniční ježdění - dlohodobě!

Doporučuji jako rodiné či polopracovní auto.


jak ušetřit ?

Autorádio mi namontovali v rámci koupě
SONY MP3 BT super (BT3700) doporučuji

Zámek zpátečky stojí cca 7 - 7,5 tisíc vč montáže
na http://www.levne-alarmy.cz/ se dá koupit CONSTRUCT za 4.300 kč vč DPH
montáž mě stála 1500kč vč DPH
CONSTRUCT vám ušetří cca 500kč s pojistky

Pojistka i s P.R. + sklo ( 5000)
stálo 10500 kč na rok
informujte se na leptání VIN ( na pojišťovně kde budete řešit pojistku )
je tam taky úspora ( odečtou vám 840 kč ) a v té ceně vám přijde balíček ( udělej si sám ) v té ceně.
Vin kód si naleptáte sami.je to práce na cca 20 minut.
Já sem to zvládl, tak to zvládně každý.

Autopotahy jsem objednal přes net na míru.
http://abena-autopotahy.cz/e-shop.html
balíkem vám přijdou potahy.
Ale opravdu kvalitní žádný šunt za 1500 z glóbusu
cena 3890 kč ( ale je to SK firma nevím jak dopadne DPH)
v základu stojí cca 2.500 kč
já jsem vzal SPORT TEXTIL nápisy kapsy ...
Doporučuji všem komu se shrnovali prodřeli...
toto je opravdu kvalita - draho zaplacená,ale dobře investované penízky.


Tažné zař. se dá nechat namontovat kdekoliv a neztratíte záruku. Cena cca 4.000 kč i s prací ( neodnímatelné ! )
škoda orig. stojí 9.000 kč ( cca )

Příčníky na HAGUSY doporučuji

http://82.145.131.168/fitguide/carneeds.asp?LangID=1&Lang=CZE&CarID=63&Car=SKODA&YearID=48&Year=2004&DoorID=5&Door=5%2Ddvere&CarTypeID=2&CarType=Kombi&Model=Octavia+I&AccID=18&Acc=s+pod%E9ln%EDky&CouCodeID=16

ten první je nejpoužívanější 775+861

na tento systém se dá namontovat v pohodě i THULE nosič na kola je to luxus !
Ale zase dražší !

Závady a opravy na autě

NE
<
Přejít na standardní verzi stránky »