Zavřít recenzi

Opel Omega 2.0i

“Výborné auto za nízkou cenu.”
  • Rok výroby: 1989 
  • Typ motoru: 2.0i 
  • Stav km při koupi: 96 000 km 
  • Stav km nyní: 235 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8,4 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 8.2
Auto jsem zdědil při 230tis km. Táta ho koupil v Německu, když tam jel pro Vectru (a vrátil se s Omegou). Kromě místa řidiče nebylo auto nijak používané, takže interiér velmi zachovalý. Bohužel od našich, oba kuřáci, je postižen jejich zlozvykem.

Interiér, ač docela spartánský, je přehledný a pohledný. Sedačky, vzhledem k datu výroby, už hraničí s křesly a pokud si správně nastavíte bederní opěrky, tak ani po dvou třech hodinách jízdy vás záda nebolí a i vzadu je dost místa - zkrátka pohodlí.

Omega je klasickou koncepcí motor vpředu - pohon vzadu a ani v zimě mě nikdy nenechala na holičkách a dostala se všude, kam jsem potřeboval, i když jsem byl na silnici dříve než silničáři (v tu chvíli to chce ovšem VELMI opatrnou práci s plynem kvůli k absenci jakékoli stabilizační elektroniky). Vzhledem k tomu, že jezdila většinou po okreskách, tak měla spotřebu kolem 9,5. Už jsem ovšem párkrát jel po dálnici do Prahy nebo na Kladno a spotřeba klesla na 8,4 a má potenciál jít ještě níž.

Pokud chcete pohodlné auto za levné peníze, které vaší peněženku nestrhne a nevadí vám nějaký ten pátek od roku výroby, tak při zachovalém kusu berte.

Závady a opravy na autě

Klasický neduh všech starých Omeg je koroze. Lemy zadních blatníků a zadní dveře jsou nejhorší.

Vytahané lanovody u ruční brzdy.

Střešní okno se nedá zasunout do střechy.

Minulý týden vyměněna vodní pumpa a radiátor topení. Zároveň oprava motoru, který jel jen na 3 válce (kuna překousala kabel).

Po návratu ze servisu nesvítí podsvícení palubního PC.

Nefunkční podsvícení (kromě hlavní části pod kapličkou nesvítí prakticky nic). Naštěstí je většina částí modulových a dají se snadno vytáhnout a nové nejsou moc drahé, takže brzká výměna.
<
Přejít na standardní verzi stránky »