Zavřít recenzi

Peugeot 807 Peugeot 807 2,2 Hdi

“Komfortní služebník za rozumnou cenu”
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 2,2 Hdi 
  • Stav km při koupi: 160 000 km 
  • Stav km nyní: 184 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 8,3 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 8.2
K autu jsem se dostal náhodou. Jako do té doby ortodoxní volvař jsem pošilhával po zachovalé V 70, známý mi však nabídl Peugeota 807, kterého prodával ze své firmy po ukončení leasingu. Najeto měl 160 tisíc, většinou na dlouhých cestách do zahraničí, byl pravidelně a nadprůměrně starostlivě servisován. Do té doby jsem nebyl příznivcem MPV hlavně kvůli vzhledu. Nicméně první posez a svezení způsobily okamžité vítězství pohodlí nad estetikou. S něčím tak pohodlným jsem se dosud nesetkal: skvělý posaz, výhed, snadné ovládání. Umístění řadící páky na konzole vystupující z palubní desky umožňuje např. spolujezdci - manželce pohodlně se přemístit za jízdy na zadní sedačku, když dítě vzadu začne vyvádět. Při těsném parkování levou stranou u plotu nebo u zdi může dveřmi spolujezdce velmi pohodlně vystoupit i řidič. Skutečně vystupuje, z tohoto auta se nevylézá. Elektrické šoupací dveře vzadu opět často řeší malý prostor mezi zaparkovanými auty, automaticky se sklápějící boční zrcátka při zamknutí vozu minimalizují poškození při nedostatku místa. Obrovský kufr eliminuje přemýšlení, které věci při cestě na dovolenou či chalupu oželet. Parkování v řadě aut je v pohodě, asi jako s průměrným kombíkem, při vytáčení je jen třeba uvyknout na dlouhý rozvor. Spotřeba přijatelná, mimo město pod 8 litrů, ve městě necelých 9. Na dálnici nad 130 km/hod stoupá na 8,5 litrů, to ale řeší 6 stupňová převodovka u novějších modelů. Je to těžké auto, které není určeno na závodění, které by ale mělo zralého jedince stejně s věkem přejít. 2,2 Hdi je vytrvalý a umožňuje autu slušně obstát v našich podmínkách.

Závady a opravy na autě

Zatím bylo třeba dělat jen běžnou údržbu - brzdové kotouče, náplně apod. Předchozí majitel musel vyměnit filtr pevných částic a taky počítač, který se mu "zbláznil", ovšem ne natolik, aby auto nepustil.
<
Přejít na standardní verzi stránky »