Zavřít recenzi

Peugeot 406 sedan

“Prostorné, pohodlné, úsporné ale občas stávkující”
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 2.0 Hdi 80kw 
  • Stav km při koupi: 160 000 km 
  • Stav km nyní: 266 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 7.4
Automobil jsem zakoupil ojetý po jednom majiteli (firma,jeden řidič) s řádně vedenou servisní historií (ověřeno v aut. servise). Při koupi velmi zachovalý, bez havárie, pouze horší řazení. Auto vlastním čtyři roky.
Plusy:
-pohodlí i na delší cesty
-spotřeba běžně do 6 l
-slušná výbava
-akustický komfort
-nadčasový design
-odolnost korozi
- slušné jízdní vlastnosti
Minusy:
-menší kufr (ale dostačující)
-některé drahé chronické vady (setrvačník,řemenice atd.), ale to je bohužel u dnešních aut vcelku běžné
-slabé brzdy
-na mě řízení bez zpětné vazby
-nevím proč ale mě jak spojka tak praklá pružina odešly na dovolené :-D.

Závěrem:-)
Auto mám rád. I když mi připravilo pár nepříjemných překvapení tak to vše přebíjí kladné vlastnosti výše popsané.

Závady a opravy na autě

Pro lepší orientaci uvádím servis dle km.
160 000 - olej a filtr motor, vzd. filtr, olej v převodovce (auto špatně řadilo, po výměně výrazně lepší), chladící kapalina.
170 000 - přední kotouče a destičky, vlnovec výfuku.
179 000 - olej a filtr motor
192 000 - palivový filtr, řemenice na klice (cvakavý zvuk), žhavící svíčky-komplet.
198 000 - olej a filtr motor, vzd. fitr, kabinový filtr, zadní kotouče a destičky, olej v převodovce(preventivně, minule vypuštěn hnus)
218 000 - olej a filtr motor, palivový filtr(spíš prevence), kabinový filtr
230 000 - spojka (setrvačník v pořádku), kosti stab. z.náprava, naplnění klima, poslední díl výfuku, brzdová kapalina
234 000 - olej a filtr motor, kabinový filtr, vyčištění klima(zápach), vzduch filtr, zadní tlumiče
240 000 - komplet rozvody s vod. čerp. a drážkový řemen, z. náprava sp. tyče a geometrie
251 000 - park. brzda - obložení a lanovody, zadní destičky( zřejmě přidřený třmen), olej a filtr motor, vzd. filltr, kab. filtr, žhaviče komplet, prasklá trubka klimatizace,naplnění klima,
258 000 - výměna l.a p. přední pružiny, ložisko horního uložení, přední brzd. hadičky (praskla p. pružina)
266 000 - olej a filtr motor, vzduch filtr

Samozřejmě většinu prací tvoří běžná údržba.
<
Přejít na standardní verzi stránky »