Zavřít recenzi

Renault Megane III , 5 dv.

“Je fajn”
  • Rok výroby: 2009 
  • Typ motoru: 1.5 dci, 78 kw 
  • Stav km při koupi: 1 000 km 
  • Stav km nyní: 7 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 měs.
  • Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.6
S Renaultem jezdím s přestávkami asi 15 let, vystřídal jsem od R11 až po kombi megan I. Byla to auta, na která jsem se mohla vždycky spolehnout.
Nový Megan III se mi velmi líbil, původně jsem šla koupit kombi II, ale odešla s verzí III, 5 dv.

Je to nádherný vůz, pohodlný a červená mu opravdu hodně sluší!.
Jelikož najedu měsíčně kolem 4.000 km, nalákal mě diesel, měl deklarovou průměrnou potřebu 4,5 l. Snažila jsem se jak jsem uměla, pod 5 litrů se nedostanu. Když jsem na něj hodná ve městě bere 5,5 , na dálnici asi (při 145 km/h) 6 l, mimo město se dostávám tak na 5.2 l . Jelikož na něj píšu cesťáky, tak těžce prodělávám, jak by bylo fajn, kdyby do TP napsal výrobce pravdivý údaj.

Vůz mám ve výbavě Dynamique, výbava je super, doplatila jsem jen parkovací senzor, z vozu dozadu opravu není téměř vůbec vidět, a kdo bojuje s couváním na zrcátka stejně jako já, věřte, s tímto vozem se to budete muset naučit :-).

Celkově jsem spokojená, cena byla úměrná, pokud se mi podaří vyřešit problém s výkonem (teorie tepelné ochrany turba je sice fajn, ale tohle neberu) myslím, to je to super auto! Doporučuju!!!

Závady a opravy na autě

Jezdím s autem denně, za 2 měsíce mám najeto 7.000 km. Za velký problém považuji prodlevu ve výkonu motoru, tedy umře!!! ztratí výkon.Na pár vteřin se nedá žádným způsobem rozhýbat. Tato závada, se projevuje hlavně při snaze plynulé pozvolné zrychlení, tedy při přípravě předjíždění na rychlostní stupeň 2, 3 v rozmezí od 1.800 do 2.000 otáček (jedete do kopce, za traktorem, vyčkáváte vhodné chvíle na předjetí, když přijde vhodný okamžik, přidáte, dostanete se na stěží na úrověň traktoru, auto ztratí výkon, traktor Vás předjede a vy se opět zařadíte za něj). Tuto závadu považuji za velmi vážnou, protože zvláště při předjíždění musím spoléhat na výkon motoru, tedy že pojede a ne že mě setřelí auto v protisměru. Zaváda se projevuje stále, vždy při zahřátém motoru, vždy když má mít větší výkon (ráda bych jen 2.000 otáček! :-) ) - tedy hlavně do kopce při předjíždění. Už jsem s vozem byla v servise, žádnou závadu neobjevili.
Z dalších "drobností" bych uvedla vypadnutí displeje rádia, tedy hraje,ale na vestavěném panelu není nic vidět jen standard hodiny.
Boční sloupky u řidiče občas povyskočí z krycích gum a já se jako žena dívám na nehezkou hranu ukončení čalounění.
<
Přejít na standardní verzi stránky »