Zavřít recenzi

Honda Civic Aerodeck

“Má svoje mouchy, ale vpohodě, řekl bych.”
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 2.0 iTD 
  • Stav km při koupi: 159 800 km 
  • Stav km nyní: 163 950 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 6.2
Po přečtení různých recenzí jsem se na Hondu docela těšil, obzvlášť když jsem měl dobré zkušenosti se starším dieslovým Roverem.

Mám ji jen chvilku, tak zatím první dojmy.

Musím říct, že jsem byl trochu zklamán výkonem. 74kW na tenhle kombajn není asi úplně to "pravý ořechový". Maximálka na dálnici jen 170 :o !!! (Takhle jezdí i Partner 1.6, i když pravda, vezme si za to i 12l :)
Dalším důvodem proč jsem měl zvolit nějaký silnější benzinový motor, alespoň dle mého soudu, je větší hmotnost na čumáku. Autu se do zatáček nechce, při vyšších rychlostech hodně nedotáčivé.

Asi skočím na diagnostiku k nějkým klukům tunerům, ať mi checknou průběh výkonu a momentu, ale zdá se mi, že motor není úplně v nejlepší formě.
Myslim, že by měl táhnout hezky odspodu a zatím je cítit docela velký skok od 2000rpm výše. Nicméně pak táhne docela hezky rovnoměrně až daleko za 4000rpm.

Na předjetí někde v kopci to bohatě stačí, ale na trochu razantnější jízdu mezi vesnicema po klikaté cestě je třeba mít trochu nervy a hlavně vycítit bod zlomu, kde předek prostě ustřelí.

Prostě tahle Honda není stavěná na Diesel od Roveru a basta! Pozdější CTDI jsou asi někde jinde..

Jinak proti iTD od Roveru nic nemám, že je motor trošku hlučnější než například koncernové TDI ze stejného roku mi nevadí a po předchozích zkušenostech si myslím, že bude i spolehlivější (ano opravdu nejsem zastáncem českého/polského fetiše Škoda resp. VW).

Za svezeni si iTD vezme 6,1 mimo a 7,7 litrů ve městě. Nutno dodat, že nejezdím na spotřebu, naopak mu hned po zahřátí docela šlapu na krk a klima si taky něco bere.

Celkový verdikt: vpohodě autíčko, ale koutkem oka už pošilhávám po něčem trošku agresivnějším :)

Závady a opravy na autě

Budu měnit brzdové desky, asi přední tlumiče a možná jestě něco na přední nápravě. (Rychle se mi rozsypává geometrie).
Preventivně jsem samozřejmě vyměnil rozvody, filtry a olej(cca 8tis).
<
Přejít na standardní verzi stránky »