Zavřít recenzi

Škoda Felicia 1,3 combi

“dobrá a spolehlivá kára”
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru: 1,3 BMM 
  • Stav km při koupi: 60 000 km 
  • Stav km nyní: 202 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 7 let
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.2
Feldu jsem si koupil jetou po prvním majiteli v proklínaném triplA bazaru v r. 2002 za tehdy obrcenu 114000,-Kč,vybírali jsme asi z deseti vozů prodejce byl dost na prášky ale prostě tyhle prachy se nevyhazují každej den tak co.Tahle byla jedna z nejdražších ikdyž ne nejmladších ale měla v pořádku servisní knížku a bylo vidět že majitel se k ní choval vzorně,měla dodělávanej imobilizér,medvědblock,přední mlhovky a zástěrky,celkově budila nejvíc sympatickej dojem i co se týkalo zkušební jízdy a pohledu zespodu na zvedáku.
Nebyl problém kontaktovat původního majitele který mi potvrdil že s ní najel přesně jaký je stav na tachometru a nabídl že mi pošle i účtenky ze servisu že servisní prohlídky byly opravdu provedeny což jsem nežádal tak nějak jsem panu doktorovi věřil.
A další provoz mi dal zapravdu,nikdy jsem nezůstal nikde trčet,závady co tam jsou popsaný nestojí za řeč prostě je to spolehlivej držák,škoda že není zinkovaná kastle.Jasan že to není vůz pro toho kdo najede denně 400Km ale jako povoz do práce,na nákup a dovču dostačující,kufr v kombíku je jedinečnej nacpal jsem tam i myčku na nádobí:-))).
Co se týče motoru tak 50KW jistě není na extra závodění ale jak píšu mám to jako přibližovadlo takže i co se týče toho jsem spokojenej a i po těch 200tis km to nepapá olej,obyčejně mě vydrží 5ti litrovej kanystr od výměny k výměně,spotřeba paliva se dlouhodobě průměrně 50/50 město-silnice drží kolem 7mi litrů.
Vnitřní prostor pro nás čtyři tj. dva dospělí a dvě děti taky považuju za dostačující ikdyž pět dospělých to už by bylo asi jiný povídání.

Celkový hodnocení tedy u mě vychází na 2 ta dvojka je za tu korozi jinak prostě bezproblémový auto.

Závady a opravy na autě

nefunkční zadní stěrač (neřeším)
nefunkční naklápění světlometů (neřeším)
vyměněný klakson
vyměněný spínač dobíjení na alternátoru
vyměněný spínač obrysovek 2X

Mezi poruchy nepočítám:
výměna výfuku 2X
výměna autobaterie3X
výměna manžet na předních poloosách
výměna rozvodového řetazu při 120000km
výměna brzdových destiček
výměna tlumičů
výměna oleje a vzduchovýho filtru po 15000Km,brzdovky a chladící kapaliny po 3 letech

postupující koroze na zadních lemech a začínající na pátých dveřích ..ale co bych chtěl od 14 let starýho auta:-)))
<
Přejít na standardní verzi stránky »