Zavřít recenzi

Renault Trafic 1.9 Dci 80

“Výborný podvozek, robustní konstrukce,ale ty poruchy...”
  • Rok výroby: 2005 
  • Typ motoru: 1.9 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 234 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 let
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 5.8
Auto používám jako služební, jeho předností je vynikající podvozek, který trumfne i mnohé osobáky a navíc je dostatečně komfortní.I při plně naložením autě se chová dobře.Nevýhoda je opravdu slabý motor, který dvoutunovému autu udílí opravdu nevalnou dynamiku.Po městě to ujde, o nějaké akceleraci se dá mluvit tak na první dva kvalty.Maximálka je necelých 150 km/h, ne že by motor po rovině neměl navíc, ale už je v omezovači.Na dálnici opravdu nezbývá nic jiného, než stisknout plyn k podlaze a čekat, co bude.Někdy mám zoufalý výraz, když mě v kopci v levém pruhu zbrdí kamion a pak ho už nemůžu předjet.Se stokoňovým motorem už by to mohlo být lepší, prý s ním ani nejsou takové problémy.
Auto je robustní kontrukce, ani v těchto kilometrech nikde nic nevrže, je to prostě podstivý kus železa - na rozdíl od nového Fordu Tranzit, který je snad z půlmilimetrového plechu, palubní deska a gumy nelícují, má naprosto nepředvídatelný podvozek srovnatelný snad se škodou 1203, a při stotřiceti v hodině se třepe jak Afričan na Sibiři.
Kdyby se pořád nevyskytovaly takové fatální poruchy, tak by to bylo dobré auto, jako soukromé bych si ho rozhodně nekoupil.

Závady a opravy na autě

23000km - totálně se rozpadla převodovka - záruka
31500km - opět převodovka - ložisko - záruka
38000km - vadné spodní čepy, odešly přední tlumiče - záruka neuznána ale od té doby pokoj
98000km - odešlo čerpadlo+všechny vstřiky - záruka
110000km - vadný hlavní spojkový válec, nefungovala spojka
170000km- ložisko v zadním kole
180000km - ložisko v předním kole, odešel motorek ostřikovačů
200000km - odporoučel se zámek u spolujezdcových dveří-dveře nešly zamčít ani ručně
210000km - auto začalo z ničehonic zdechat, odhalen načatý vstřikovač
212000km- opět výměna všech vstřikovačů i přes používání aditiv do nafty - oprava za bezmála 50000,- !!! musela se sundávat i hlava
212500km - problémy se zdecháním a špatným starováním přetrvávají, nakonec byla chyba ve filtru paliva
218000km - vadný spínač varovných světel
221000km - odešel startér, zjištěn načatý - prorezivělý chladič, tlačítka centrálu na klíčku jsou vymačkaná - sdělení servisu Renault - "tak to máš blby, novej klíč strojí 5000,-"
225000 -
<
Přejít na standardní verzi stránky »