Zavřít recenzi

Škoda Fabia 2.0 I

“2.0 i SPOSTA LEGRACE!!!”
  • Rok výroby: 2003 
  • Typ motoru: 2.0 I 
  • Stav km při koupi: 208 000 km 
  • Stav km nyní: 218 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.6
Jsem velmi spokojený,kokám,že tady není mnoho lidiček s dvoulitrovým benziňákem,tak hned popisuji svojí dvoulitrovou fabijku jako spolehlivé pěkné auto,s dobrou výbavou v provedení elegance.S tímto motorem jsem velmi spokojený,je to sice stará koncepce od VW,ale dobře elektronicky vyladěná s poměrně dobrou spotřebou.V podstatě dokážu jezdit se stejnou spotřebou jako ségra 1.4,ale když chci rychle předjet tak to je ta slast proč jsem si vybral tento motor.Opravdu je to zábava,velice si libuji,když za mnou jede nervozní týpek s TDi a už mi najíždí na zadek,abych se se svou fabijkou uhnul a nechal ho předjet,hahaha-chacha- tady je ta legrace ,kerou si užívám s plna hrdla,stačí podřadi za 4 a během pár okamžiků se ručička rychloměru pohybuje hezky kolmo do prava a masér za mnou s TDíčkem valí bulvy a asi nechápe hahaha:Joo RS fabia naftička tak to bych pravděpodobně neškádlil a jinak je to královna mezi benzínovejma ségrama.Má krásnej syrovej zvuk,dokáži s ní jezdit dálku za 6l/100km,ale táké se dá zá 12l.Je to o té nožce no.Opravdu motůrek je zábavný!!!Jnak klasická fábijka auto které neoslní,ale neurazí! Jsem s ní spokojen velmi,hlavně s tímto motorem,hodně jsem se toho ál a sposta známých mi říkolo,že jsem hlupák že kupuji 2.0 l,ale opak je pravdou!!!

Závady a opravy na autě

Měnilo se servořízení cca 3500kč.Jinak klasické výměny,tlumiče,brzdy,výfuk,prostě spotřební material.
<
Přejít na standardní verzi stránky »