Zavřít recenzi

Seat Toledo 1.9 TDI

“Prostě AUTO EMOCIÓN”
  • Rok výroby: 2002 
  • Typ motoru: 1.9 TDI 
  • Stav km při koupi: 130 000 km 
  • Stav km nyní: 165 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: x l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.4
Seata mám už skoro 2 roky a jsem s ním nad míru spokojen.Vše funguje na jedničku.Je to verze s 81kw turbo dieselem,který se vyznačuje velmi pružným a usporným provozem.

Toledo má celkem obsáhlou výbavu,která mě zahrnuje komfortem s trochou toho luxusu vybavenějšich tříd.Pro člověka který je zvyklí na standard alá Felicia,Fabia je vybava zahrnujici 4 airbagy,4 el.okna + zrcátka,palubní počítač,digitální klimatizace,automatické stěrače,zatmívání zpětného zrcátka,elektronická stabilizace podvozku(ESP) a dalších drobností zpříjemňujících cestování opravdu luxusem.

Podvozek musím hodnotit velice kladně,protože se mi zdá o mnoho komfortnější než u bratrského Golfu 4 a přitom nestráda na stabilitě a díky ESP si s autem mužu dovolit ještě o trochu víc zábavy bez obav že se mi auto někde utrhne :-D

Prostor uvnitř je klasická koncernová nevýhoda těchto podvozkových platforem,ale tohle je věc která mě netrapí,protože většinou jezdím jen sám nebo se spolujezdcem.

Kufr je jedním slovem prostě obrovskej a zatim mi ani nevadil užší pruchod do něj.

Spotřebu jsem si nechal až na konec,protože to je pro mě hlavní argument kvuli kterému mam už druhé TDI.Ikdyž mě tu asi bude každý kamenovat za to, že si vymyšlím a že to není možné,ale moje průměrná dlouhodobá spotřeba za tu dobu co to auto vlastním je 4.0litru!!!!! Ověřeno tankováním a sedí to i na malinké odchylky i s palubním počítačem.Můj osobní rekord v plížení se krajinou byl 2.9 litru na 100km ale tohle už opravdu není normalní jízda,to je spíše zahrávání si s fyzikálními jevy :-D. Jinak městský provoz zvládám s Toledem kolem těch 5litru na sto asi jako každý :-D

To bude asi o mém Tolídu vše a pokud bude čas tak sem průběžně budu dopisovat v jakém se právě Seat nachazí stavu :-D

Závady a opravy na autě

Po koupi jsem vyměnil rozvody(8500kč) a veškeré filtry + naplně(1000kč).

Při 150tis. km jsem vyměnil levé přední ložisko (1000kč) začínalo už hučet,tak šlo ven.

Za nedlouho jsem udělal čepy a silentbloky na přední nápravě
(cca1000kč) ale až při vyměně těchto dílu jsem zjistil že stačila výměna jen těch gum příčného stabilizátoru které mohly za nepřijemné tlučení od podvozku,ale kdyz už jsem to měl rozdělane tak jsem to povyměňoval vše.

Ve 160tis.km přišly na řadu zadní kotouče a desky(1500kč) brzdily ještě dobře,ale byli už celkem dost orezlé.

Tyto věci ale nepovažuji za závady nebo poruchy,spíše za spotřebni material.
<
Přejít na standardní verzi stránky »