Zavřít recenzi

Suzuki Ignis GL/AC

“V kategorii malých vozů dobrá volba”
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: 1,3 VVT 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 41 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.2
Ignise máme přes 2,5 roku s najetými 40000 km a zatím jsme

neměli žádný problém. Auto jsme koupili nové, dali jsme

přednost malému, ale novému vozu před větší ojetinou.

Prošli jsme samozřejmě více značek aut, i když v té době

do 300 000 kč, což byl pro nás strop, toho moc nebylo.

Měřím 190 cm, a tak byl většinou problém posez za volantem

a vnitřní prostor vůbec. Např. v Thalii bylo žalostně málo místa

a za mě už si nikdo nesedl, nemluvě o hlavě dotýkající se

střechy. Rozhodli jsme se tedy pro Ignise, který nás zaujal

také vnitřním prostorem (ani vzadu se má hlava nedotýká

stropu), "živým" motorem , vysokým posazem, vysokou

stavbou karoserie a světlou výškou, což je ideální na průjezd

v terénu, sněhu apod. Výrobce zbytečně ubírá obsah

zavaz. prostoru nízko umístěným krycím platem, což by

jeho vyšším umístěním mohlo kufr zvětšit z papírových

236 l klidně na 300 l.

Průchodnost v terénu je opravdu dobrá, ještě jsme

podvozkem nikdy nezavadili. Jízdní vlastnosti jsou na tuto

kategorii super, s autem se dá v případě potřeby rychle

předjet i při větším zatížení. Dobře sedí v zatáčkách, což

je ale vykoupeno tvrdším odpružením.

Velké plus je i snadný přístup

k baterii a k žárovkám ve světlometech, což je dnes

problém většiny aut. Ještě musím pochválit velikost předních

sedaček, i při mé výšce mám opěradlo až po ramena.

Sedačky jsou tužší, což ale oceníte při delších cestách,

kdy vás záda bolet nebudou (sám mám problémy se zády,

tak vím, o čem mluvím). I podpora bederní páteře je dobrá.

Zadní lavice už je na tom poněkud hůř.

Auto taky výborně v zimě topí, v létě klimatizace funguje

téměř okamžitě. Vysoký posaz jsem velmi ocenil, když jsem

měl úraz nohy a půl roku jsem byl imobilní. Jistě toto ocení

i starší lidé. Mnoho lidí uvítá i plnohodnotnou rezervu.


Co se týká negativ, tak bych se zmínil hlavně o parodii na

palubní počítač, který ukazuje jen venkovní teplotu

a okamžitou spotřebu, nesmyslné osvětlení kufru,

absence kontrolky potkávacích světel, tvrdší odpružení,

pouze 2 airbagy, u zadní lavice sklopná jen opěradla a

volant není nastavitelný.


Je to auto pro "normální" lidi, ne pro "závodníky" s rukou

vysunutou z okénka a s tmavými brýlemi na nose, které

nesundají ani v noci a dodávají si sebevědomí ignorováním

všech předpisů, hlavně vysokým překračováním rychlosti

a ohrožováním ostatních účastníků sil. provozu.

Závady a opravy na autě

Dosud bez závad
<
Přejít na standardní verzi stránky »