Zavřít recenzi

Ford Escort

“Něktrýmy chválený, jinými proklínaný, mnou chválený, ale nebude.”
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 1.4 
  • Stav km při koupi: 148 000 km 
  • Stav km nyní: 158 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 12 měs.
  • Průměrná spotřeba: 11 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 5.4

Závady a opravy na autě

Ano automobil měl poruchy hned od začátku, ale ne všechny vypadali tak špatně abych si automobil nekoupil.

Pro začátek mělo pochroumané plasty vepředu a vzadu, ale to je hold slabost i jiných vozů a zvlášť escortů (můžete nesouhlasit), dále byla prasklá nádrž oztřikovačů, a špatný zámek kufru. Bohužel jsem si v začátku skoro ničeho nevšiml, vše bylo hezky zamaskované, ale nic nevydrží věčně.

To byli takové ty první mouchy kterých jsem si všiml po přivezení.

První porucha která vznikla už v mém vlastnictví bylo že se rozbilo táhlo otevírání kufru a jak už jsem psal i zámek byl špatný, takže jsem nějaký čas jezdil bez kufru, ale to není nic závažného. Bohužel si spolujezdci asi po týdnu všimli že pode mnou se křiví sedačka a opěradlo má značnou vůli no hold jako dvacet let staré skládací židle. To že začal interier trochu skřípat a vrzat to také nepovažuji za fatální, ale nepotěší to.

Co bylo nejhorší první zimu tak že jsem zjistil že startér je velice neochotný startovat a to už bylo horší no, ale hold jsem to sním nějak vydržel.

Nejhorší byla první technická, rozhozená náprava, nefungující ruční brzda, bohužel asi vinnou předcházejícího majitele, pakny se také museli vyměnit, pak brzdy jelikož jejich účinnost už byla sporadická a navíc to pískalo. Pak jsem ještě musel vyměnit rozvodový řemen který sice byl jako zánovní, ale bohužel do něj kapalo servo a tím narážím i na to že jsem si musel nechat nainstalovat kryt rozvodového řemene, jelikož tam chyběl, a řemen byl jak po olejové koupeli. Pak se měnil i klínoví řemen jelikož byl popraskaný. No a samozřejmě drobnosti - gumy stěračů, olej a filtry.
Celkem -10090Kč

Pak mně auto vypeklo když jsem s ním jel do Hradce Králové kde mně praskl plast ve spojkovém pedálu a tím pádem nešla ovládat spojka, musel jsem se nechat odtáhnout a oprava stála za výměnu kousku plastu 1200Kč!

Bohužel navíc auto trápí silná koroze a to jsem ho koupil téměř bez rzi a stačila jedna sezona a auto vykvetlo na jaře stejně jako louka u které stálo.

Teď momentálně mně trápí podivné zvuky při třetím a pátém rychlostním stupni a vypadávání rychlosti, také mně sám od sebe někdy chcípne motor a to i když je teplí a někdy i za jízdy, navíc auto začalo asi před měsícem vydávat nad čtyři tisíce otáček šílený plechoví zvuk který zní jak když vezete šrot. Navíc se momentálně přidal i při nízkých otáčkách silný nestálý plechový zvuk jako když do toho někdo mlátí. Navíc automobil začal nějak moc spotřebovávat palivo průměrná spotřeba je teď 11L a to je na 55Kw docela dost.

Jediné pozitivum koupil jsem ho za třicet tisíc v roce 2008 z nejmenovaného autobazaru u Vyskova.
<
Přejít na standardní verzi stránky »