Hodnocení a zkušenosti s autem
BMW 325i E46 Touring rv. 07/2002 jsem si koupil jako náhradu za svého Golfa III 1,8i 55Kw. - absolutně spolehlivý, jenom ten výkon mi vadil.
Takže jsem skončil u 6-ti válcového BMW se 141 Kilowaty - rozdíl je poznat :)
Ted k autu.
Jedná se o BMW e46 325i Touring, 6-ti válec, rv.2002, 141 kw, v maximální výbavě ( ne individual ) v polokůži.
Auto jsem koupil pres mobile.de od bazarníka z Frankfurtu nad Mohanem za 7.000 Euro. Auto bylo po prvním majiteli a najeto mělo 197000 km. STK prošlo naprosto bez chyb.
Maximální výbava, garážované, pravidelná servisní knížka.
Karoserie je zcela bez koroze, bez jediného škrábance ( nechápu) - ale předpokládám, že obchodní zástupce jej hlavně využíval na dálnicích SRN.
Elektrika naprosto v pořádku, xenony stále drží, muzika je neskutečná, měnič na 6 CD funguje v pořádku, navigace také, vyhřívání sedadel ok - prostě v bezvadném stavu.
Motor je fantastický, ale na 330i to nemá, táhne pěkně odspodu, ale nad 3000 otáčkami to ještě graduje - točí až 6500 bez prodlevy.
V autě ani po skoro 200.000 km nic neskřípe,nedrnčí - prostě ticho.
Co se mi na autě líbí - je neskutečně vyřešené, překvapí Vás řada technických a praktických vychytávek:
Dále, sedadla mají perfektní vedení - doporučuji polokůži - velice praktické, dále je místo u motoru, kde si člověk nahází veškerou autokosmetiku a nedělási tak nepořádek vzadu v kufru,
dále je auto vybaveno síťkou vzadu, aby nepřeletěly předměty do kabiny a druhou podlahou, kdy zvednete zadní víko, a pod ním je další prostor, např. na laptop,nebo tašku.
Co se mina autě nelíbí -
1)spotřeba:
v recenzích na www.e46.cz psali, že je spotřeba okolo 9 litrů, já jezdím zcela normálně za 11 litrů ( 70% město, 30%mimoměsto)
2) Zpřevodování. Auto má jen 5 rychlostí - i když je po faceliftu, ale na dálničních 130 km, točí na 5. rychlost 3500 otáček!! ( při výkonu motorou 141 kw) - to se nepovedlo, vážně ne,nebot auto by mohlo mít i zpřevodování o 1000 otáček nižší. Ještě že je dokonale odhlučněné
Sumárum:
auto je tiché, velice spolehlivé, pohodlné a bez koroze a problémů
Náklady:
Výměna zadních kotoučů a destiček - 6000,-
Výměna oleje, všech filtrů a svíček - 4300,-
( příhlášení + STK: 2300,- + 2500,-)
Příští týden jej jdu z důvody spotřeby nechat přestavet na LPG ( System TARTARINI ) u AGW Brno, tak po ujetí 15000 km přípíši zkušenosti.