Hodnocení a zkušenosti s motorkou
Jen snad ze zvědavosti jsem kontaktoval výhradního dovozce pro ČR a díky původu motorky z Indie jsem si doopravdy moc nesliboval,ale když jsem se svezl na předváděcím stroji, tak jsem si řekl, že bez něj neodejdu.
Na svůj objem má příjemný zvuk hrající si na supersporta :-), naprosto vyvážené vlastnosti, snadná ovladatelnost, pohodlný posaz, sladěné pérování, dobré brzdy, nízká spotřeba a pro laika na první pohled budí dojem,že je to víc, než "prsklolet" pro 16ti letý kluky a zastydlý puberťáky, jako jsem já:-). Na začátku jsem měl trochu obavy, co mi "Ind" vyvede, ale on jen spokojeně vrněl a během záběhu nabíral a nabírá na síle.
Dnes má najeto cca 5000 km a nic se neděje. Sednu, jedu a díky spotřebě cca 3 litry "ropu" tak často nenalévám. Jediné, co trochu kazí radost je, že při prohřívání motoru za studena je třeba držet sytič, jinak motor zhasíná (trvá cca 3 minuty) což má na svědomí karburátor Mikuni zvolený z důvodu emisních předpisů.
Dá-li se místo Mikuni karburátor Bing, tak tato nepříjemnost zmizí a navíc motor získá na větším temperamentu a o nějaký koník navíc.
Není důvod mluvit o "indickém zázraku",ale je to o tom,že Indové vyrábějí motocykly licenčně již nejméně od 50. let minulého století, takže jisté strojírenské zkušenosti mají. Motorka má konstrukčně původ v Korei a motor je na první pohled Honda se 4 ventilovou technikou.
Dalším plusem je solidní zastoupení v ČR, servis a distibuce náhradních dílů (když neupadnete,tak krom olejového filtru jich fakt moc nepotřebujete) v cenách nepříjemně konkurujících třeba Jawě.
Závěrem: Za ty peníze nic lepšího neznám, jen škoda že třeba nedělají třeba i 250tku.