Zavřít recenzi

MZ ETZ 150

“Hodně muziky zá málo peněz.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1989 
  • Typ motoru: 150 
  • Stav km při koupi: 6 000 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status motocyklu při koupi:
  • Jak dlouho motorku používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 4 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s motorkou

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.0
Od 10-ti let jsem trápil fichtly a na nich jsem se naučil spoustu věcí-jedna z nich byla neujíždět policajtům-nemá to smysl! Koupil jsem motorku na podzim 2005 a přes zimu jí dal "dohromady". Kompletně nový lak alá žlutý Hornet.

Jezdil jsem jen jednu sezónu,ale i tak jsem najel přes 3000km,Orlík,Slapy,Dobříš,Karlovy Vary,Sušice a pod. Motorka mě silně překvapila,nedá se srovnávat s Javou 350,takhle motorka měla zátah a 5 kvaltů které tem šli jak pomásle. Cestovní rychlost 90km nebyl problém,přičemž maximum se pohybovalo okolo 120km (měl jsem tachometr z kola).

Nádrž byla perfektní ikdyž MZ 250 ji má asi o 5litrů vetší. No prostě za 9tis (cena motorky při koupi) strašně moc muziky. Vřele doporučuju začínajícím jezdcům.

Závady a opravy na motorce

Řekl bych že jen běžné závady. Není to nová motorka ale poruchy které jsem měl byli jen dvě.

1) Zlobilo těsnění v palivovém kohoutu pod nádrží. Je tam takové gumové těsnění které se mi po týdnu ježdění úplně rozpadlo. Sehnal jsem silikonovou gumu která odolává náročným podmínkám a těsnění si vyrobil,od té doby - NO PROBLEM.

2) Z ničeho nic mi přestala motorka jet,byl špatný dotek v elektro civce pod sedačkou,zlobilo to jen chvilku a nikdy se to nedalo poradne odhalit. Až jsem ji jednou kompletně odstrojil a zjistil že se cívka dotýkala můstku a tam se zkratovaly svorky- stačí izolací páska a je to.
<
Přejít na standardní verzi stránky »