Zavřít recenzi

Honda VT1100 C3 Aero VT1100C2 Schadow

“Klasika z Ameriky s křídly od Hondy”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 1100ccm SC23 
  • Stav km při koupi: 33 000 km 
  • Stav km nyní: 47 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status motocyklu při koupi:
  • Jak dlouho motorku používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s motorkou

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 7.2
Zdravím, tato recenze se týká mota které není ve výpisu takže jsem ji přiřadil k modelu typově nejbližššímu a to je C3

Svoji Vt1100C2 vlastním už třetí sezonu, je to jak se na Hondu sluší velmi spolehlivý a dobře zpracovaný stroj, vzhled měl připomínat motocykly americké produkce devadesátých let ale mě to tak nepřijde a tvary HD v něm hledám jen velmi těžko.

Je to dnes už přeci jen "stará škola" rv. 1996 ale ja dodnes nenašel stroj který by se mi líbil více, stroje z posledních let výroby mi nic neříkají, jsou to povětšinou cruisery ikdyz schadow není čistokrevný chopper má k němu přeci jen blízko....

Začnu motorem, je to dvouválec do V s úhlem klasicky svírajícím 45 stupnů což je jeden z aspektů kterým se skutečně blíží své americké předloze, stejne jako jako tím že válce stoupají a klesají zároveň,to má za následek vysoké vibrace na volnoběh stejně jako vzduchem chlazené HD ačkoliv schadow je vodník.
Na svůj obsah, rovných 1100ccm nečekejte od motocyklu tohoto typu nějaký oslnivý výkon, dělá to necelých 50PS a to na suchou hmotnost kolem 280kg není zrovna málo, za to točivý moment je vysoký ale v kombinaci s podle mého názoru špatně odstupňovanou pětistupňovou převodovkou to ani tak není nic moc. Převody jsou velmi dlouhé až na ten první , a je třeba je na choppra nezvykle vytáčet což je asi tak jedíné co mohu motoru a motocyklu celému vytknout....
I přes absenci odpovídajicího výkonu je jízda příjemná a chybějící koně při toulkách po okreskách ani nezaznamenáte, při delší jízdě po dálnici je to už znát. Dlouhá jízda na pětku ve vysokých otáčkách, což znamená kolem 4 tis vám bude trhat srdce, protože motor vám dá silně najevo že tohle není nic pro něj, maximálka je 160kmh
Ale přiznejme si, na dlouhé a rychlé cesty si choppra nekupujeme.......

Pro letní toulání krajinou je tato máša to nej co si můžete přát.Pohodlne a široké sedlo, stupačky ani moc vpředu ani vzadu, tak akorát, padnoucí řidítka, nádherný zvuk-nevzhledné origo potrubí doporučuji nahradit otevřeným. Jediné co mi na vzhledu většiny kusů vadí je nezvyklé lakovaní, myslím barevné kombinace.......

Spotřeba se pohybuje kolem 5,5l na 100km a nádrž je na 16l

Velmi si cením použití bezúdržbového pohonu zadního kola kardanem, olej v něm měním zároveň s výměnou oleje v motoru, není to nákladné. Výměna oleje v motoru, kardanu, svíček (jsou 4, na každý válec dva) a filtrů plus výměna brzdové kapaliny vyjde na cca 4000kč.......zadní pneu a přední pneu na stejnou částku....to je asi tak vše o co si tento motocykl řekne....

Nikdy se mi nestalo že by motor nenaskočil nebo že by motocykl přestal jet, jen pozor na přehřátí, ačkoliv vodník tak se to může v horkých letních měsicích stát, na přístrojovce není žadný ukazazet teploty, proto doporučuji koupit teploměr oleje který se našroubuje místo zátky pro dolévání oleje.....

To asi tak vše k Hondě VT 1100 C2
Jinak pozor není to tuctová záležitost, většina z nich, skoro všechny jsou vyrobeny v USA v Ohiu.

Závady a opravy na motorce

Nemá a neměla.
<
Přejít na standardní verzi stránky »