Hodnocení a zkušenosti s motorkou
Za 3000km jsem nejvíce zkušeností nabral s tlačením motocyklu domů - vždy cca 5km - celkem 2x a 3x pro mě přijel kamarád s přívěsem. Vždy se jednalo o snímač otáček. Nyní mám zapalování VAPE a preventivně jsem si koupil i jeden snímač navíc a zatím vždy dojedu bez asistence a tlačení. Jednou jsem z motocyklu spadl v zatáčce, která se mi (nad ránem a ve tmě) "zavřela". Zjistil jsem, že na předním kole je pneu značky Pneumant ještě z výroby a jen polosjetá. Je tedy možné, že motorka má opravdu najeto jen 13 000km, nicméně mi nejde do hlavy jak je možné, že je uplně vyklepaná klikovka i ložiska kliky, snad jedině, že se těch předchozích 10 000 najezdilo na jedničku a na plný plyn.
Velmi pozitivně hodnotím přední kotoučovou brzdu a její výkon. Spotřeba s karburátorem BING při dědečkovském stylu a mých 100kg nepřekročí 3,5 litru. Výkon předního světlometu je taky skvělý, zejména při použití lepších žárovek. Výborné taktéž je, že motorka v podstatě nepotřebuje akumulátor a pokud dojde uplně šťáva tak stačí při startování připojit 12V složených z tužkových baterek, nastartovat a můžou se odpojit.
Pokud jedu sám tak to výkonově stačí na příjemné a klidné svezení. Pokud jedu s přítelkyní (75kg) tak je jízda velmi vlažná a konkurovat automobilům lze jen po rovině, v kopci kde jsem s favoritem jezdíval 60 v pohodě, na tomto ve dvou jedu s bídou 50 na plný výkon. Takže nějaké cestování ve dvou nepřipadá moc v úvahu - opravdu tak leda do jižních čech.