Zavřít recenzi

GPR 50 RR

“dobra motorka ale drahe nahradne diely a treba na nych velmi dlho cakat”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 50 
  • Stav km při koupi: 16 500 km 
  • Stav km nyní: 20 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status motocyklu při koupi:
  • Jak dlouho motorku používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s motorkou

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

2
 
Hodnocení celkem 3.8
Motorka v seriovom stave je zablokovana na max rychlost 45km/h da sa to odblokovat aj doma...vo vyfuku je navareny stensovaci kruzok po jehio odstraneni motorka slape priblizne 90km/h po vymene predneho ozubeneho kolecka stupne maximalka na cca 110km/h ale je trosku lenivsia.....seriovy motor je pod 6000rpm nepouzitelny od 6000 pekne zatiahne az do cca 11 000 co je uz cervene pole.....spotreba je niejake 3L/100km ...ja som tam potom mal sportovy valec o objeme 74ccm mal podstatne vyssi tocivy moment aj vykon ale aj podstatne vyssiu spotrebu 6-8L / 100km na druhej strane nebol problem ist vo dvojici ja 65kg kamos 75kg hore dost strmim kopcom niejakych 90km/h na 5 prevodovom stupni.prakticky je uzamikatelny ulozny priestor namiesto nadrze...v pohode sa tam zmestila aj prilba.nadrz je pod sedadlom ma objem cca 8 litrov... na zaciatok je to dobra motorka ja som s nou niekolko x padol a bez vyraznych poskodeni narozdiel od inych moto ....ma kotucove brzdi v predu aj v zadu docela ucinne, 6 stupnovu prevodovku otackomer ....predali sme ju len koli tomu ze mi zobrali vodicak,

Závady a opravy na motorce

Ano kupili sme ju v dost ubohom stave .Motor bol nepojazdny
bol strhnuty klin na zapalovani.....opravil to kamarat za 200sk :D
dalej bol vybehany valec a vadne CDI a zapalovanie
valec sa kupil novy tak isto aj zapalovanie a CDI potom uz motorka isla velmi dobre az kym som ju koli vadnej kontrolke hladiny oleja nezadrel.....potom nasledovalo prerobenie na obsah 74ccm nasledne mi vyrazne stupla spotreba ale aj vykon,
<
Přejít na standardní verzi stránky »