GPR 50 RR
“dobra motorka ale drahe nahradne diely a treba na nych velmi dlho cakat”
- Rok výroby: 1997
- Typ motoru: 50
- Stav km při koupi: 16 500 km
- Stav km nyní: 20 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status motocyklu při koupi:
- Jak dlouho motorku používáte?
1 rok
- Průměrná spotřeba: 6 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s motorkou
Motorka v seriovom stave je zablokovana na max rychlost 45km/h da sa to odblokovat aj doma...vo vyfuku je navareny stensovaci kruzok po jehio odstraneni motorka slape priblizne 90km/h po vymene predneho ozubeneho kolecka stupne maximalka na cca 110km/h ale je trosku lenivsia.....seriovy motor je pod 6000rpm nepouzitelny od 6000 pekne zatiahne az do cca 11 000 co je uz cervene pole.....spotreba je niejake 3L/100km ...ja som tam potom mal sportovy valec o objeme 74ccm mal podstatne vyssi tocivy moment aj vykon ale aj podstatne vyssiu spotrebu 6-8L / 100km na druhej strane nebol problem ist vo dvojici ja 65kg kamos 75kg hore dost strmim kopcom niejakych 90km/h na 5 prevodovom stupni.prakticky je uzamikatelny ulozny priestor namiesto nadrze...v pohode sa tam zmestila aj prilba.nadrz je pod sedadlom ma objem cca 8 litrov... na zaciatok je to dobra motorka ja som s nou niekolko x padol a bez vyraznych poskodeni narozdiel od inych moto ....ma kotucove brzdi v predu aj v zadu docela ucinne, 6 stupnovu prevodovku otackomer ....predali sme ju len koli tomu ze mi zobrali vodicak,
Závady a opravy na motorce
Ano kupili sme ju v dost ubohom stave .Motor bol nepojazdny
bol strhnuty klin na zapalovani.....opravil to kamarat za 200sk :D
dalej bol vybehany valec a vadne CDI a zapalovanie
valec sa kupil novy tak isto aj zapalovanie a CDI potom uz motorka isla velmi dobre az kym som ju koli vadnej kontrolke hladiny oleja nezadrel.....potom nasledovalo prerobenie na obsah 74ccm nasledne mi vyrazne stupla spotreba ale aj vykon,