Zavřít recenzi

Honda XR400 R XR 400 R

“Povedená motorka”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 400 
  • Stav km při koupi: 11 700 km 
  • Stav km nyní: 17 900 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status motocyklu při koupi:
  • Jak dlouho motorku používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 4 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s motorkou

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.6
Zkušenosti s tímto motocyklem mám jen ty nejlepší. Demontoval jsem odnímatelnou tlumivku výfuku, motocykl dostal "důraznější" zvukový projev ale hlavně se podstatně zlepšil nástup "zátahu" motoru. Od počátečního servisu jsem na motocyklu neprováděl žádné opravy. Motocykl jezdí spolehlivě, motor naskočí nejpozději na třetí pokus (po delší odstávce). Nejsou problémy s "ulitím" karburátoru při "položení" v bahně - velmi ceněná vlastnost zejména při 300 min CROSS-COUNTRY, kdy nás naše bývalá KTM vždy
"vypekla". Všem, kteří chtějí nenáročný, velmi spolehlivý motocykl, tuto HONDU vřele doporučuji. Nehleďte příliš na rok výroby. Zaměřte se na stav stroje a pokud možno "historii" u předchozího majitele. Právě pro svoje vlastnosti jsou XRka velmi ceněna a tak se platí i za dost "olítané" stroje poměrně vysoké částky. Pokud by chtěl někdo další info, popřípadě podrobnější zkušenosti s provozem, pište na mail : martin.toman@volny.cz,

Závady a opravy na motorce

Motocykl jsem dovezl s poškozeným válcem. Bylo nutné provedení výbrusu s výměnou pístu. Po výbrusu použit píst WISECO. Dále jsem preventivně vyměnil všechna lanka.
Vykazovala již značné opotřebení. Výměnu si vyžádal též rozvodový řetěz. Celkové "vstupní" náklady na servis tak činily cca 7.300,- Kč. Vzhledem k velmi příznivé ceně v SRN
se všechny vstupní náklady bohatě vyplatily.,
<
Přejít na standardní verzi stránky »