Zavřít recenzi

Suzuki DR 125 SE

“Odolná, spolehlivá a nenáročná stopětadvacítka.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 125 
  • Stav km při koupi: 21 000 km 
  • Stav km nyní: 30 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status motocyklu při koupi:
  • Jak dlouho motorku používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 3 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s motorkou

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 9.2
Motorka je velmi spolehlivá, na čtyřtaktním vzducháči není nic, co by se "podělalo".
Někoho možná odradí nižší výkon oproti 2T strojům, nebo starší vzhled, mně šlo ale o spolehlivost a nízké provozní náklady - v těchto kriteriích se DRku žádný dvoutakt zdaleka rovnat nemůže.
Spotřeba 3l/100km, jednou za rok výměna oleje (necelý litr) s filtrem.
Stání celou zimu v promrzlé stodole nedělalo stroji ani baterce sebemenší problém.
Jízda ve dvou se nechá zvládnout, ale pokud budete chtít držet tempo s provozem, poženete ji na doraz.
Sólo má celkem dobrý odpich a nevadí jí táhlejší stoupání.
Oproti konkurenci od Hondy má 6 stupňovou převodovku, odstupňování na výbornou. Na pětku lze jet 50 i 90.
Byl jsem s ní i v Německu, v šumavských kopcích mě mile překvapila.
Ovládání je nenáročné, motorka je proto vhodná i pro začátečníky.
Kdo hledá sprintera a řádidlo, DR ho určitě neuspokojí - zde zvolit např. EXC125. Kdo chce nenáročnou motorku, spolehlivou s nizkými provozními náklady, je DR dobrá volba. Při troše péče se bohatě odmění, je to věrná mašina do každé situace a určitě vás nenechá ve štychu.,

Závady a opravy na motorce

Po dovezení motocyklu byl orezlý výfuk (ale ne děravý) - byl vyměněn za Arrow z bratrovy XR400.

Upadlý kontakt na baterce - opraveno u cesty.

Jinak absolutně nic , je to neskutečný dříč.,
<
Přejít na standardní verzi stránky »